Mijn Communities
Help

[Probleem Opgelost]: Facturen via de scanservice komen niet binnen

door Bas Lonnee (Bijgewerkt ‎23-07-2024 15:28 door Bas Lonnee VISMA )

Update 23-07 15:27:  Alle oudere facturen zijn opnieuw verstuurd en zullen in de loop van vandaag binnenkomen.

 

Update 23-07 13:22: De nieuwste facturen worden intussen doorgestuurd. Er wordt nog gewerkt om de oudere niet verstuurde facturen ook weer door te sturen.

 

We zien dat vanaf vorige week vrijdag ingestuurde facturen niet meer binnenkomen in AutoInvoice.

Dit probleem speelt op dit moment bij meerdere klanten.

Er wordt door de scanservice gezocht naar de oorzaak en de oplossing van dit probleem.

Als er meer informatie bekend is zal ik dit bericht updaten.

6 Opmerkingen
door Ernst Bronner - Databas BV

Ik begrijp dat er hard aan gewerkt wordt, fijn. Ook heb ik via AccountView support begrepen dat het probleem gisteren al bekend was. Het zou fijn zijn als er in de toekomst eerder melding van wordt gemaakt op de Startpagina van Visma Net en het Infoline scherm van AccountView. Zodoende zijn onze klanten eerder op de hoogte en ontlast het veel partijen.

door Petra de Mol - eServiceware

Goede wens Ernst, dat zou een stuk schelen met sneller onze klanten kunnen informeren dat de scanservices er even uit ligt. 

Albert
PARTNER
door Albert

Helemaal eens! Het mooiste zou zijn als storingen op AutoInvoice gemeld worden via status.visma.com

door Ernst Bronner - Databas BV

Ik zie nu in het Infoline-scherm in AccountView dat het probleem is opgelost en dat als het goed is de facturen weer langzaam binnen zouden moeten komen, geldt dit ook voor Visma Net klanten?

JM Fictorie
STARTER
door JM Fictorie

Het probleem lijkt ook voor VismaNet opgelost te zijn, facturen vanaf vrijdagmiddag komen langzaam aan binnen in PostvakIN

TomPronk
VISMA
door TomPronk (Bijgewerkt ‎23-07-2024 14:06 door TomPronk VISMA )

Ook voor Visma Net zullen de eerder gestuurde facturen inderdaad in de loop van de dag weer binnen komen.

Met betrekking tot de tijdige communicatie zullen we dit zeker in de evaluatie van dit incident meenemen.