Mine produkter
Hjælp

Har du afprøvet din nye fraværsrapport?

af CamillaJeppesen (Opdateret ‎12-02-2021 17:15 af Thor Lundehoj VISMA )

Den nye fraværsrapport i Visma HRM Analytics er nu oppe at køre. I vejledningen på Community kan du læse mere om den nye rapport. Du kan også se Signe Bøtker-Petersen, Product Manager hos Visma Enterprise, fortælle om rapporten nedenfor.

 

HUSK: Alle Visma HRM Analytics brugere er inviteret til vores webinar om datadrevet HR. På webinaret vil du også blive præsenteret for den nye fraværsrapport i Visma HRM Analytics.

Du kan læse mere og tilmelde dig her.

 

 

 

 

9 Kommentarer
Kim Schjøtt
CONTRIBUTOR ***
af Kim Schjøtt

Den ser ud til at være fejlbehæftet. Vi har eksempelvis en afdeling hvor der er 4 medarbejdere på ferie, men grafen viser 112 timer

magnuswulff
VISMA
af magnuswulff

Hej Kim

 

Kan du skrive en mail til mig på magnus.wulff@visma.com med hvilket firma, og hvilken afdeling det drejer sig om - så får jeg kigget på det. 

LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***
af LeneKrogh

Vi har en medarbejder der står i oktober at have 603,10 timer med barselsorlov med løn. Det er mange timer i oktober måned. Jeg skriver fra Prime Cargo.

magnuswulff
VISMA
af magnuswulff

Hej Lene

 

Kan du skrive en mail til mig med afdeling og navn, så prøver jeg at undersøge det 🙂

 

Magnus.wulff@visma.com

LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***
af LeneKrogh

Idag kan jeg ikke komme ind i HR Analytical. Hvad kan problemet være.

 

Systemet går i fejl  hele tiden.

 

 

 
 
af Jesper Thomsen

Hej Lene

Vi oplever ikke nogen fejl på systemet, når vi tester det. 

 

Hvis du stadig oplever fejl så bedes du kontakte kundecenteret gerne med at oprette en sag så du også kan tilføje et skærmprint så vi kan fejl søge på den besked som du får. 

 

Du kan melde fejl via linket "skriv til os" 

 

MVH Jesper 

magnuswulff
VISMA
af magnuswulff

Hej Lene

 

Der har været mindre performance problemer i dag, men som Jesper skriver burde der ikke være noget nu.

 

Skriv gerne igen hvis du bliver ved med at opleve fejl eller langsomme svartider 🙂

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej med jer,

Jeg skriver fra MASCOT International A/S.

Vi oplever at medarbejdere på Barsel bliver rapporteret med over 2000% fravær, ligesom vi har udenlandske medarbejdere, der har fravær registreret i Visma HR, men hvor systemet melder, at der utilstrækkelige data til at blive vist i Analytics.

Kan I hjælpe?

magnuswulff
VISMA
af magnuswulff

Hej Halfdan 

 

Kan du sende en mail til mig på magnus.wulff@visma.com jeg har kigget på det. 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.