Mine produkter
Hjælp

Se det nye ISO/IEC 27001-certifikat

af CharlotteS (Opdateret ‎31-03-2022 09:32 af CharlotteS VISMA )

Vismas informationssikkerhed er igen blevet gennemgået af vores certificeringspartner PWC, og vi kan med glæde skrive, at vi endnu engang har modtaget et ISO/IEC 27001-certifikat. Certificeringen dækker vores kerneprodukter i My Visma software suiten: Visma Løn, Visma HR, My Visma app og Datahub.

 

Hvad er ISO 27001, og hvad betyder det for mig som kunde?

ISO 27001 er en international ledelsesstandard for informationssikkerhed, som vi i Visma Enterprise bruger som styringsværktøj, når vi beskytter dine og vores egne værdifulde informationer. Standarden stiller blandt andet krav til risikostyring, dokumentation af processer samt fordeling af roller og ansvar for informationssikkerhed. 

 

Med vores ISO 27001-certifikat kan vi dokumentere en effektiv ledelse af informationssikkerheden, samt at vi løbende bliver endnu bedre. Med andre ord: Vi kan dokumentere, at vi har orden i penalhuset - og at vi løbende spidser blyanterne. 

 

Se dokumentationen

 

Har du spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte vores Information Security Officer, Sanne Christensen, hvis du har spørgsmål til vores ISO 27001-certifikat eller -implementering: sanne.christensen@visma.comHar din virksomhed Executive-abonnement er dialogen med vores Information Security-afdeling inkluderet. 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.