Mine produkter
Hjælp

Husk at lønsedlen kommer i mit.dk

af CharlotteS (Opdateret ‎13-07-2022 13:07 af CharlotteS VISMA )

Nu hvor tidspunktet for kørsel af månedsløn nærmer sig, betyder det, at lønsedlen nu - og fremadrettet - vil blive leveret via mit.dk. Derfor vil vi minde jer om at gøre jeres medarbejdere opmærksomme på det, så de klar til at modtage lønsedlen i mit.dk og ikke e-Boks (har I tilkøbt e-Boks, vil den selvfølgelig også være der). 

 

For at få adgang til lønsedlen skal medarbejderen logge sig på mit.dk enten via appen eller online. Har I ikke har fået informeret jeres medarbejdere endnu, så er der hjælp at hente her

 

Hvis en medarbejder ikke har fået aktiveret sin mit.dk-konto forud for lønkørslen, så vil lønsedlen alligevel bliver leveret. Det betyder, at lønsedlen kan findes efterfølgende, når medarbejderen aktiverer mit.dk

 

mitBasic

Der er endnu ikke åbnet for oprettelse af mitBasic konti. Derfor vil der fortsat blive leveret printede lønsedler. Det gælder også til medarbejdere, som tidligere kunne modtage lønsedler i e-Boks, men hvor mit.dk ikke er en mulighed. 

 

Læs mere om mitBasic og printede lønsedler på vores site om mit.dk. 

 

Nærmere information følger, når mitBasic bliver tilgængeligt.

7 Kommentarer
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.