avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Visma Lønn versjon 14.10.1 - patch 1 er nå tilgjengelig under "Nedlastinger" - deaktivert

(updated by Sandra Iselin Olsen VISMA ‎22-01-2020 13:29 )

Vi har deaktivert patch i påvente av en ny. Følg med på Community når patch 2 er tilgjengelig.

-

Versjon 14.10.1 - patch 1 av Visma Lønn er nå tilgjengelig under "Nedlastinger".

nedlastinger_blue.jpg

Rettelser i denne patchen er: 

• Ved utbetaling av sluttoppgjør til ansatt som har kildeskatt har det blitt beregnet dobbelt skatt for det som er opptjent i år og for tidligere år. Det er rettet. 
  • Feilmelding ved regenerering av akkumulatorer. 
  • I noen tilfeller har vi sett at det har blitt beregnet positiv forskuddstrekk på ansatt ved kombinering av forskjellige trekkoder i lønnskjøringen. Lønnsslippen til ansatt har fått beregnet forskuddstrekk med --xxxx. I patchen vil du få melding etter lønnsberegning hvis det er tilfelle. 
  • Når du har hentet inn reiser fra Expense hvor du har skattepliktig del av kjøring kunne satsen ha blitt beregnet feil. Beløpet har alltid vært riktig, men satsen har hatt feil øreavrunding. 
  • Det har blitt rapportert inn feil stillingsbrøk når den ansatte har hatt forskjellige stillingsbrøker knyttet til forskjellige arbeidsforhold. Det er også rettet. 
  • Encoutered an improper argument - feilmelding i utskriftsentralen. En del har opplevd den feilmeldingen etter oppgradering til versjon 14.10. Vi har gitt patchen til noen kunder som har opplevd dette, og da har feilmeldingen forsvunnet etter patch. 

Les mer detaljert i "Nyheter og forbedringer" under "Nedlastinger". 

Pga alle disse rettelsene som er lagt inn i patchen anbefaler vi at alle legger inn patch til versjon 14.10.

Patchen må installeres både på server og klient/arbeidsstasjon.   

Du må ha versjon 14.10 for å kunne installere denne patchen. Hvordan finne hvilken versjon som er installert.

Slik får du tilgang til versjonen: 

1.     Vær innlogget i Community
  2.     Klikk på "Nedlastinger" på høyre side på produktområdet ditt i Community
  3.     Klikk "Logg inn" på siden du kommer til.

Hvordan får jeg varsling om ny versjon?