Mine områder
Hjelp

Hva er nytt i Approval - April 2021

av Edwin Myrvold-Sijtsma

approval.png

Her er en oversikt over de viktigste forbedringer i Approval for Visma.net ERP brukere som har kommet i løpet av April.

 

Flere forbedringer i "Godkjennelse fra to personer":

  • Godkjennere som er satt opp i "Alternativ liste for godkjennelse av to personer" fikk en feil hvis funksjonen for "Godkjennelse fra to personer" ble deaktivert mens "Alternativ liste" var aktivt. Dette er nå ikke lenger tilfelle. Oppgaven kan håndteres som vanlig.
  • Vi viser nå også en advarsel når vi deaktiverer "Godkjennelse fra to personer".
  • Vi forbedret feilmeldingen som ble gitt hvis godkjenneren i Alternativ liste for godkjennelse av to personer" også var fordringshaver av dokumentet.

 

Andre forbedringer / feilrettinger:

  • Vi fikset feil på skjermbildet Prosjekter, blant annet at brukerne ikke kunne velge seg selv som godkjenner.
  • Vi viser nå alltid "Mine oppgaver" hvis den påloggede brukeren har godkjenningsroller for minst ett selskap. Før, hvis du hadde valgt et selskap der du bare hadde administratorrolle for, ville du ikke se "Mine oppgaver".
  • Vi markerer nå kostnadsbæreren som nettopp ble opprettet i skjermbildet Kostnadsbærere under Konfigurasjon, noe som gjør det lettere å direkte tildele godkjennere.
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"