Mijn Communities
Help

Bestandsuitwisseling update 29-08-2023

29-08-2023 10:07 (Bijgewerkt op 29-08-2023)
  • 0 Antwoorden
  • 4 kudos
  • 525 Weergaven

Autorisatiebeheer

 

De Bestandsuitwisseling module is nu “Algemeen Beschikbaar” voor HR Core Online gebruikers. Dit betekent dat je geen 4Me-ticket meer hoeft in te vullen om Bestandsuitwisseling voor de gebruikers te activeren (zie hier), maar dat je zelf de autorisatie kunt toekennen in Autorisatiebeheer.
Bestandsuitwisseling is de vervanger van handmatig Zenden/Ontvangen met IBU.

Vanaf heden zal de applicatie Bestandsuitwisseling standaard beschikbaar in Autorisatiebeheer. De autorisatie van elke gebruiker voor de verschillende file types kan door de Autorisatiebeheer administrator worden gedaan door het toekennen van de juiste rechten.

 

Jouw Actie 

 

Volg de stappen zoals beschreven in dit artikel.

 

Als je gebruikers hebt die (handmatig) toegang hebben verkregen via de 4me template ‘Van Zenden & Ontvangen naar Bestandsuitwisseling HR Core Online’ autoriseer hun dan voor de juiste rollen (De handmatig toegevoegde rechten zijn niet zichtbaar in Autorisatiebeheer). De handmatig toegevoegde rechten zullen per 1 December worden verwijderd en vanaf dan gelden alleen de toegekende rechten in Autorisatiebeheer.

 

Nieuwe tegel op het Youforce Desktop

 

Bestandsuitwisseling is op dit moment beschikbaar in Mijn Youforce, maar kan ook worden bereikt via de "Bestandsuitwisseling" -tegel op de Youforce Desktop. In dat laatste geval moet de tegel wel worden geautoriseerd via Toegangsbeheer.

 

RonaldKramers_0-1693295951985.png