Hej Visma, Jeg har blevet informeret at bufferings problemet* vil også blive løst på den dato, men mine kollegaer kan dog stadigvæk opleve dette. Er der noget status på dette? Tak for svar på forhånd, Maja Mathisen *Fraværssiden buffer/arbejder på at vise balance og registreringer, men kommer aldrig til det. ( Undskyld for ringe forklaring, men håber I forstår hvad jeg mener 🙂 )
På jeres liste over, hvad vi kan forvente taget med i hvilke releases står, at der ville blive lavet nogle reguleringslønarter til ferie efter den nye ferielov (regulering af dage, kr, ferietillæg osv) i releasen den 12/11. Det ser jeg intet om i releasedokumentet. Hvornår kan vi SÅ forvente, at disse lønarter kommer....? Nu er det 2½ måned siden ferieåret startede.... Mvh Pia
Er jeg den eneste som ikke kan åbne releasedokumentet? Der sker ingenting når jeg trykker på linket med pdf-filen. Jeg kan åbne alle andre dokumenter, men ikke denne. Vh Heidi
@Mie Eggers det hjælper mig jo ikke noget når den tidligere lovede løsning alligevel ikke er med i releasen! faktisk ret frustrerende.
Du skal være en tilmeldt bruger for at kunne skrive en kommentar her. Hvis du allerede er tilmeldt, skal du logge på. Hvis du ikke er tilmeldt, så skal du tilmelde dig og logge på.