Mine produkter
Hjælp

Release: 5., 12. og 16. november 2020

af Mie Eggers (Opdateret ‎12-02-2021 21:30 af Thor Lundehoj VISMA )

Hermed endnu en opdatering af releasedokumentet, hvor en ændring pr. 16. november også er beskrevet.

7 Kommentarer
Maja-Mathisen1
CONTRIBUTOR *
af Maja-Mathisen1
Hej Visma, Jeg har blevet informeret at bufferings problemet* vil også blive løst på den dato, men mine kollegaer kan dog stadigvæk opleve dette. Er der noget status på dette? Tak for svar på forhånd, Maja Mathisen *Fraværssiden buffer/arbejder på at vise balance og registreringer, men kommer aldrig til det. ( Undskyld for ringe forklaring, men håber I forstår hvad jeg mener 🙂 )
PiaSkovAndreasen
CHAMPION *
af PiaSkovAndreasen
På jeres liste over, hvad vi kan forvente taget med i hvilke releases står, at der ville blive lavet nogle reguleringslønarter til ferie efter den nye ferielov (regulering af dage, kr, ferietillæg osv) i releasen den 12/11. Det ser jeg intet om i releasedokumentet. Hvornår kan vi SÅ forvente, at disse lønarter kommer....? Nu er det 2½ måned siden ferieåret startede.... Mvh Pia
id19384
CHAMPION ***
af id19384

Jeg har også elever der skal reguleres fra 1/9, men tør ikke forsøge med 510 efter den nye ferielov.

det var også lovet i release 5/11.

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

I kan læse om de nye korrektionslønarter m.v. i releasedokumentet, som ligger under Visma Løn.

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous
Er jeg den eneste som ikke kan åbne releasedokumentet? Der sker ingenting når jeg trykker på linket med pdf-filen. Jeg kan åbne alle andre dokumenter, men ikke denne. Vh Heidi
PiaSkovAndreasen
CHAMPION *
af PiaSkovAndreasen
@Mie Eggers - Tak for info, Mie! lidt forvirrende med 2 releasedokumenter fra samme dato 🙂 @Anonymous - Jeg kan godt åbne dokumentet.
id19384
CHAMPION ***
af id19384

Jeg kan godt åbne @Anonymous .

@Mie Eggers  det hjælper mig jo ikke noget når den tidligere lovede løsning alligevel ikke er med i releasen! faktisk ret frustrerende.