Mine områder
Hjelp
Tone73
CHAMPION ***

Faktura med status på vent

av Tone73

Jeg har en del fakturaer med status "På vent" i fakturaoversikten som jeg skal behandle og sliter med at jeg ikke kan ta en og en og klikke meg igjennom de siden de ikke har bilagsnummer etter hverandre. Man må åpne og lukke hvert enkelt bilag som da kommer opp i vindu "Inngående faktura" føles veldig tungvint å gjøre det på denne måten. I andre program vet jeg at man kan behandle inngående fakturaer som er "På vent" og sende de ut til godkjenning.   

5 SVAR 5
LNO
CHAMPION ***

av LNO

Dette er noe jeg også irriterer meg over.

Ofte er det flere fakturaer som jeg behandler i innboksen, som jeg venter på varemottak, slik at jeg får veldig mange fakturaer på vent. Og så når jeg skal i ettertid sjekke om det er kommet varemottak, må jeg gå inn og ut av inngående faktura-bildet fordi når man blar seg fremover, så tar systemet med de fakturaene som allerede er sendt på flyt, ikke bare de som er på vent 

Tone73
CHAMPION ***

av Tone73

Hva skjer videre med saken når du har fått vite hvilket program jeg bruker, finnes det noen løsninger for dette eller er det muligheter for at det kommer noe løsning på dette?

av Alexandra Belsjo

Hei @Tone73 , Når du informerte meg om hvilket program du bruker overfører jeg dialogen til de som kan svare på dette. Altså til programsupport siden i community. 

Tone73
CHAMPION ***

av Tone73

Visma.net Financial 

av Alexandra Belsjo

Hei @Tone73 i hvilket system ligger fakturaene "på vent" ? 

 

Mvh

Alexandra Belsjø

Visma Software

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"