om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Het correct berekenen en bijhouden van afschrijvingen binnen de vaste activa is cruciaal voor een nauwkeurige financiële administratie. Deze procedure beschrijft het effectief berekenen en journaliseren van de afschrijvingen. Hieronder worden de stappen beschreven voor het enkel berekenen van de afschrijvingen en het daadwerkelijk journaliseren van afschrijvingen.
TIP: Pas desgewenst de weergave-instellingen aan in het venster Voorkeuren vaste activa:
In het venster Activatransacties zijn nu alle nieuwe transacties zichtbaar die afhankelijk van de boekingsinstellingen in het venster Voorkeuren vaste activa nog moeten worden gejournaliseerd.
Hallo
Ik ben op zoek naar een overzicht waar alle berekende afschrijvingen per activa te zien zijn, zodat ik kan controleren voordat ik ze doordruk of het klopt>
Dit soort overzichten kan uw Visma partner voor u maken. Berekende afschrijvingen zijn nu alleen zichtbaar binnen de stamgegevens van een activum. Via een analyse is het mogelijk om dit voor alle activa van een bepaalde periode zichtbaar te maken.
Ik adviseer u dan ook contact te zoeken met uw Visma partner.
Hallo,
Als iemand mij de tabel en veld kan benoemen in Visma dan kan ik daar zelf ook wel een analyse van maken.
THx
In de tabel FAHistory en dan het veld PtdCalculated.
Hierdoor zou je per periode het berekende bedrag moeten zien.
Hallo,
Bedankt voor de reactie , echter het veld PTD calculated komt niet voor in die tabel, of ik doe iets fout/
gr John
Excuses. Was de verkeerde tabel inderdaad.
FABookHistory. Hier staat het betreffende veld.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.