Mijn Communities
Help

Bijlagen downloaden

27-06-2023 16:47
  • 4 Antwoorden
  • 1 kudos
  • 2725 Weergaven

Via het venster Bijlagen downloaden is het mogelijk om alle gekoppelde bijlagen in crediteuren-, debiteuren-, bank-/kas- en journaal-transacties op te halen.  Hiermee worden alle bijlagen in een zip-archief aangeboden ter download. 

Stappen downloaden bijlagen

• Open het venster Bijlagen downloaden
  • Klik op de +
  • Vul een waarde in het veld Archiveringstaak en geef de taak een omschrijving.
  • Selecteer het soort documenten (debiteuren, crediteuren, bank/kas of journaal)
  • Selecteer het periode-bereik. Ons advies is om maximaal 12 perioden per archief te selecteren.
  • Kies Opslaan
  • Kies Archieven aanmaken. Bij veel bijlagen kan het proces enige tijd duren. Je kan Taakstatus opvragen kiezen om de voortgang op te vragen.

sanderdercksen_0-1687877012528.png

• Zodra het archief gereed is, wijzigt de status naar Het proces is voltooid.
  • Download de zip-bestanden één voor één door de regel te markeren en te kiezen voor Downloaden. Let op: wanneer het archief veel bijlagen bevat kunnen meerdere zip-bestanden beschikbaar zijn.

sanderdercksen_1-1687877080427.png

Opmerkingen
Stan van Laanen
CONTRIBUTOR **
door Stan van Laanen

Ik heb deze optie in december 2025 nog gebruikt. Nu is het menu niet meer beschikbaar. Mijn rechten zijn niet aangepast. Is deze menu optie nog beschikbaar? Of moet je op een andere manier alle bijlagen van een geselecteerde perioden downloaden?

door sanderdercksen

@Stan van Laanen deze optie is tijdelijk helaas niet beschikbaar. Dit is gerelateerd aan een technische wijziging voor de opslag van bijlagen. Er wordt op dit moment gewerkt aan een oplossing en ik verwacht dat de optie op korte termijn weer beschikbaar zal worden. 

door sanderdercksen

@Stan van Laanen dit venster is ondertussen weer beschikbaar. 

Stan van Laanen
CONTRIBUTOR **
door Stan van Laanen

Dankjewel Sander, ik had het inderdaad al gezien.

Medewerkers
Actieve onderwerpen