Mijn Communities
Help

Kan ik op een smartphone in Advisor werken?

26-07-2021 09:00
  • 1 Antwoorden
  • 1 kudos
  • 936 Weergaven

U bent vast bekend met de Visma eAccounting app, maar wist u dat het ook mogelijk is met andere Visma Online-oplossingen op een smartphone te werken?
Visma Online is namelijk geoptimaliseerd voor de weergave in een browser op uw smartphone. Zo kunt u bijvoorbeeld via uw smartphone uren registreren in Advisor.

 

Start op uw smartphone een browser (bijvoorbeeld Google Chrome) en ga naar Visma Online:

 

BastiaanStver_0-1626355059750.png

 

Nadat u uw e-mailadres en wachtwoord hebt opgegeven ziet u het overzicht van uw diensten:

 

BastiaanStver_1-1626355059937.png

 

Als u Visma Advisor kiest, dan wordt uw actielijst  getoond en daaronder de grafieken die u hebt toegevoegd aan het tabblad Overzicht van uw startpagina:

 

BastiaanStver_2-1626355059991.png

 

Als u via de drie liggende streepjes het menu opent, dan ziet u de opties die u in de browser op uw smartphone kunt kiezen:

 

BastiaanStver_3-1626355059988.png

 

Als u het klokje kiest, dan kunt u uren registreren:

 

BastiaanStver_4-1626355059939.png
Opmerkingen
EMulleners
CHAMPION ***
door EMulleners

Het probleem met een iPhone is dat je om de “opslaan” knop bij urenregistratie te kunnen zien, je dit alleen in de landscape modus kunt. De “opslaan” knop op een (zelfs 11,9” model) helemaal niet zichtbaar is. Wisselen van browser of schermweergave helpt ook niet (en dan wordt de tekst waarschijnlijk ook onleesbaar). Hoe kan ik deze knop toch zichtbaar maken? Alvast bedankt!

Medewerkers