Mine produkter
Hjælp

Hurtig navigering til dine produkt og fagområder

29-11-2018 10:39 (Senest opdateret 29-11-2018)
  • 0 Svar
  • 0 ros
  • 918 Visninger

Dine produkt- og fagområder er altid tilgængelige i topmenuen på i Community. Du vælger selv, hvilke produkt- og fagområder du ønsker at have tilgængelige i boksen "Mine områder".

 

Når du logger ind første gang blive boksen "Mine områder" automatisk fyldt ud med relevante produkt- og fagområder, som er baseret på din profil hos Visma.

 

Har du ikke fået tilknyttet en profil, så kontakt os på ve-dk-community@visma.com, så hjælper vi dig i gang.

Justere "Mine områder"

Du kan selv kan justere hvilke produkt- og fagområder, du ønsker i din oversigt.

 

  1. Gå til din profil eller linket “Mine områder” i topmenuen og vælg "Administrer mine områder".

Administrer mine områderAdministrer mine områder

 

  1. Du kan vælge at Fjerne områder du ikke bruger og tilføje områder, som er relevante for din løsning hos Visma.

Mine områderMine områder

 Tilføj/Fjern "Mine områder"Tilføj/Fjern "Mine områder"

 

  1. Husk at gemme når du har lavet ændringer!

Tilføj andre områder til Min Profil

Du har mulighed til at tilføje mange flere områder end de du finder på din profil.

  1. Log ind
  2. Navigér dig til ønsket område for eksempel ved at bruge søgeboksen for produkt- og fagområder på højre side
  3. Klik på den grønne knap Tilføj til i Mine områder på oversigt-siden for området.

Brug brødsti som navigering

 BrødstiBrødsti

Brug søgeboks til produkt- og fagområder

 Brug søgeboksenBrug søgeboksen

Bidragydere
Fremhævet tråd
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.