Mijn Communities
Help

Flex Benefits Foutmelding - Uw contract eindigt op 00-01-1900.

01-12-2023 09:00 (Bijgewerkt op 01-12-2023)
  • 8 Antwoorden
  • 14 kudos
  • 1384 Weergaven

We ontvangen meerdere klantmeldingen die problemen ervaren bij het indienen bij een keuze in Flex Benefits. Onderstaande foutmelding komt sinds vandaag naar voren:

 

Selinaevr_1-1701417452471.png

 

We werken met de hoogste prioriteit aan een oplossing. 

 

10:00 We zijn nog steeds bezig met het onderzoeken van het probleem. Zodra we meer informatie hebben zullen we het laten weten.

 

11:10 We zijn nog steeds bezig met het onderzoeken van het probleem. Zodra we meer informatie hebben zullen we het laten weten.

 

12:10 De programmeurs zijn druk bezig met de foutmelding over de eindecontractdatum.  We verwachten echter geen oplossing voor 17:00 uur vandaag. We doen onze uitersten best om dit natuurlijk op te lossen. Ik zal om het uur een update blijven geven.

 

13:10 We hebben de reden van de foutmelding ontdekt, we doen nu onze uitersten best een oplossing hiervoor te creëren. Ik zal om het uur een update blijven geven. 

 

14:01 lees het onderstaande community bericht.

 

https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Flex-Benefits/Onderhoud-Flex-Benefits-op-1-december-o...

 

15:30 De hotfix is geïnstalleerd. Het probleem is opgelost.

Opmerkingen
Mohammed el Hakimi1
CONTRIBUTOR **
door Mohammed el Hakimi1

Wij krijgen binnen onze organisatie (Gem. Amersfoort) ook veel meldingen met de bovenstaande foutmelding, gezien onze salarisverwerking en sluiting termijn van 5-12-23 wat betreft het uitruilen van mijn woon-werk periode (IKB) zien we z.s.m. een oplossing hiervoor.

door Giovanni Slemmer

Beste @Mohammed el Hakimi1,

 

Bedankt voor je reactie. Ik zal om het uur een update geven omtrent de melding.

Gea ten Hoeve
CONTRIBUTOR ***
door Gea ten Hoeve

Ook bij gemeente Hellendoorn krijgen we meldingen van dit probleem. Een snelle oplossing zou heel fijn zijn. Ook bij ons is de sluitingsdatum 5 december. 

Rina1966
CONTRIBUTOR *
door Rina1966

Ook als de einddatum in 2024 ligt lukt het niet om uitruil in te dienen.

Rina1966_0-1701429801993.png

 

door Giovanni Slemmer (Bijgewerkt ‎01-12-2023 12:30 door Giovanni Slemmer VISMA )

Beste @Rina1966,

 

Dankjewel voor de aanvulling, ik zal dit gelijk doorgeven aan het team.

door John Rikmanspoel - Hengelo

@Giovanni Slemmer is er al een update bekend of het weer werkt?

door Giovanni Slemmer

Beste @John Rikmanspoel - Hengelo,

 

De hotfix is geïnstalleerd. Het probleem is opgelost.

door Jacqueline van Meeuwen

probleem bij medew tijdelijk contract is weer terug, kunnen niet indienen ook al ligt de einddatum ver in 2024