Mijn Communities
Help

Afgehandeld - Self Service - Probleem met zoekfunctie afdeling

05-04-2022 14:03 (Bijgewerkt op 07-04-2022)
  • 1 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 713 Weergaven

Update 7 april 2022 - Het probleem wordt in de release van 7 april opgelost. Lees de release notes...

Note: het probleem deed zich alleen voor in Self Service Beaufort.

 

5 april 2022 - Momenteel hebben we problemen met de zoekfunctie van de afdeling onder de tegel Beheer/Systeem/Afdelingen-Functies. Bij het aanmaken van een nieuwe koppeling tussen een afdeling en functie geeft de zoekfunctie voor de afdeling wel een lijst, maar na het selecteren van de afdeling verschijnt de melding:

 

'Functie wordt verkeerd aangeroepen, waarschuw uw applicatiebeheerder.'

 

Als workaround kan je wel het nummer van de afdeling intypen. We zijn momenteel bezig om de verstoring op te lossen. We houden je op de hoogte.

Opmerkingen
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

Waarom worden dit type verstoringen niet vermeld bij Verstoringen?

 

Is er een bepaalde werkwijze die door Visma op de community gehanteerd wordt bij de bepaling onder welke categorie bepaalde berichten / mededelingen geplaatst moeten worden?

Om niet volledig overspoeld te worden met notificaties heb ik ervoor gekozen om me niet per onderdeel op alle categorieën te abonneren. Maar ja, dan blijken dit type berichten op een voor mij niet al te logische plek geplaatst te worden en loop ik dus essentiële informatie mis. 

Medewerkers