Minun alueeni
Apu
Tomi Koskenvuori
CONTRIBUTOR ***

Huoltotöiden vastaanoton poistuminen tulevissa Nova versioissa

tekijä Tomi Koskenvuori

Huoltotöiden vastaanoton poistumisesta olen useaan otteen kysellyt Visman sovellustuesta, myyjiltä ja täälläkin palstalla, mutta mitään lopullista ilmoitusta en ole saanut. Ainoa virallinen vastaus on Sovellustuen minulle 24.11.2022 lähettämässä viestissä:

 

 

 

Tanja Hölsö (Visma Software)

24. marrask. 2022 Hlo 10.16 UTC+2

Hei Tomi,
 
Tuo on tosiaan poistettu uudesta myyntitilauksesta. Vanhalla puolella se vielä on käytössä

 

Osaako joku Vismalla valaista tämän asian tilanteesta, kun kaikki Huoltotyö modulin käyttäjät ovat pahasti pimennossa tämän suhteen. Kaikki työnteko meidän firmassa Novalla loppuu kuin seinään, heti kun uusi MT-moduli pakotetaan käyttöön. Tästäkään ei ole osattu antaa tietoa, kuin että tulee tapahtumaan joskus tulevaisuudessa?

3 VASTAUSTA3
Sami Soinila
VISMA

tekijä Sami Soinila (Päivitetty ‎17-11-2023 15:39 tekijä Sami Soinila VISMA )

Moi,

Tämän hetkinen tieto on se, että Huoltotyötä käytetään vanhan sovelluksen kautta toistaiseksi - muuta päätöstä ei ole tullut, mutta on edelleen tuotehallinnan kanssa keskusteluissa. Vanhaa ja uutta myyntitilausta voi käyttää toistaiseksi rinnakkain.

 

OnPrem ympäristön vanhoissa laskutuksessa ja myyntitilauksissa oleva teksti: "Huom! Vanha Laskutus tulee poistumaan käytöstä seuraavassa pääversiossa, joka julkaistaan vuonna 2023." ei pidä paikkansa. Sovelluspalvelussa olevista versioista tuo teksti on poistettu.

Marko Koivuniemi
ACTIVE CONTRIBUTOR *

tekijä Marko Koivuniemi

Jos merkittävä kokonaisuus poistetaan ohjelmistosta niin luulisi että olisi hyvinkin aktiivisesti Vismankin puolelta oltu yhteydessä miten jatkossa yhteiselo Novan kanssa sujuu tai mikä mahdollinen yhteistyökumppani tai integraatio voisi tarjota korvaavan toiminnon. 

Luulisi että WTV -lisenssin käyttäjiä on muitakin. 

Tomi Koskenvuori
CONTRIBUTOR ***

Epäilen että Sovelluspalvelussa ei ole yhtään käyttäjää tälle modulille, joten se selittää aktiivisen tiedotuslinjan.

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.