Minun alueeni
Apu
Anonymous
Entinen jäsen

Laskutuksessa ei pysty enää liittämään viestikenttään leikepöydällä olevia tekstejä

tekijä Anonymous

Hei,

 

Minulla ilmeni viikko sitten Novassa otsikon mukainen ongelma. Jos olen kopioinut esimerkiksi sähköpostista viestin leikepöydälle, jonka haluan liittää laskutuksessa viestikenttää, ei tämä onnistu. Ohjelma ei anna mitään virheilmoitusta tmv. Viestikenttään ei yksinkertaisesti vain ilmesty mitään painaessa CTRL+V tai liitä.

 

Onko jollain ilmennyt vastaavaa ongelmaa, tai onko kehittäjillä tähän jotain ratkaisua? 

7 VASTAUSTA7
Marko Koivuniemi
ACTIVE CONTRIBUTOR *

tekijä Marko Koivuniemi

Toimiiko leikepöytä muuten? Esim. jos nappaat vastaavan tekstin ja liitätkin sen esim Notepadiin tai Wordiin tai uuteen sähköpostiviestiin? Ja onko sähköpostit ohjelmassa vai webmailissa? Itselläni joskus leikepöydän kanssa ongelmia selainikkunoissa.

Sami Soinila
VISMA

tekijä Sami Soinila (Päivitetty ‎02-08-2021 14:07 tekijä Sami Soinila VISMA )

Moi,

 

Tämä tuli kuntoon muuttamalla Citrixistä High DPI muutoksella.

 

Screenshot_190.png

 

Ja tuo ctrl + v/Liitä toiminto toimii myös mutta tuohon löyty myös communitystä seuraava https://community.visma.com/t5/Visma-Nova-keskustelut/Visma-Sovelluspalvelu-Leikkaa-Kopioi-toiminnot... eli koskee vain sovelluspalvelua.

 

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Testattu käteislaskuun: uusi (10.3.2106.1611) ja vanha (10.3.94) versio, sekä viestikenttään että nimikkeen-lisäteksti-vapaateksti-riviteksti -kohtiin. Copypaste toimii.

JP

Sami Soinila
VISMA

tekijä Sami Soinila

Moi,

 

Onko lasku muokkaustilassa? Itse kun testasin niin kyllä saan liitettyä sekä Ctrl + V että hiiren oikealla liitä

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Moro,

 

On muokkaustilassa. Myös mihinkään muuhun kenttään ei pysty enää "copypastettamaan" tekstiä.

Sami Soinila
VISMA

tekijä Sami Soinila (Päivitetty ‎29-07-2021 13:00 tekijä Sami Soinila VISMA )

Moi,

 

Kannattaa avata meille tiketti osoitteeseen sovellustuki@visma.com esimerkki kuvien kanssa tai soittaa +358 (0)2 480 90428 

Sami Soinila
VISMA

Moi,

 

Itse testasin siis uusimmalla 10.3 versiolla.

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.