Minun alueeni
Apu
TiinaM
CONTRIBUTOR ***

Tulorekisteri-ilmoitusongelma

tekijä TiinaM

Tällä hetkellä näyttää siltä, että ilmoittaminen tulorekisteriin onnistuu vain, jos palkkakausi on kokonainen kuukausi? Tähän lienee tulossa korjaus pe 4.1.2018?

Onko myös niin, että jos samassa palkka-ajossa on useampi eripituinen palkkajakso, niin jokainen jakso pitää ilmoittaa erikseen tulorekisteriin... vaikka maksupäivä olisikin sama?  Saisiko tähän muutoksen, että nimenomaa maksupäivä määrittää palkat, jotka tulorekisteriin kulloinkin ilmoitetaan. Palkkajakso olisi vain ilmoitustieto verottajalle tms.  

2 VASTAUSTA2
Olli Hietala
VISMA

tekijä Olli Hietala

Hei,

 

kiitos palautteesta! Välitin tämän tuotekehityksen tiedoksi jotta asia voidaan käydä läpi tulevissa palavereissa joissa asiakkaidemme kehitystoiveita käsitellään. 

 

Tällä hetkellä pitää tosiaan rajata jokainen palkkakausi erikseen vaikka niillä olisi sama maksupäivä.

 

Terveisin,

Olli, Visma Nova Sovellustuki

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Yhdyn tähän toiveeseen.

Vaikka Tulorekisteri vaatii että joka palkkakausi tulee ilmoittaa erikseen, osaisiko Nova tehdä sen niin että palkanmaksupäivän perusteella vaikka muodostaisi useamman raportin? Meilläkin tulee nyt samalle maksupäivälle 3 eri raporttia. Ei muuten, mutta nyt minun pitää itse muistaa mitä palkkakausia olen käyttänyt minäkin maksupäivänä. Ja meillä tosiaan näillä näkymin tulee ainakin 4 palkanmaksupäivää kuun alussa.

Vielä parempi olisi jos Nova osaisi tehdä useamman raportin palkanmaksupäivävälillä, esim 2.1-7.1 jolloin noille 2.1 maksetuille palkoille täyttyisi tuo 5 päivän ilmoitusaika.

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.