Minun alueeni
Apu
pkaikkon
CONTRIBUTOR ***

Tulorekisteri, virhekoodi MSE0060

tekijä pkaikkon

Hei,

Kiitos tulorekisterin virhekoodiluettelosta! Tulorekisteri-ilmoitukset antavat herjan MSE0060; Aineiston muodostaja on eri taho kuin aineiston allekirjoittaja ja niiden tulee olla samat.

Mistä raportti ottaa "aineiston muodostajan" ja "aineiston allekirjoittajan"? Mistä tiedän ketä henkilöitä/yrityksiä mainitut toimijat ovat ja mistä pääsen ne muuttamaan? Lähtökohtaisesti minä olen sekä muodostanut että allekirjoittanut raportit, mutta jostakin järjestelmä löytää ristiriidan.

2 VASTAUSTA2
Olli Hietala
VISMA

tekijä Olli Hietala

Hei pkaikkon,

 

Kiitos, hyvä kuulla, että siitä on apua. Tulevaisuudessa saamme toivon mukaan suomenkieliset virhekoodit myös käyttöön. Ainakin tällaista kehitystoivetta on selvityksessä tällä hetkellä. 

 

Tuosta virhekoodista MSE0060 kerrotaan Tulorekisterin ohjeissa näin: Tilanne, jossa lähetetään rajapinnan kautta xml-aineisto ja sanoman allekirjoittaja on eri kuin aineiston muodostaja (Creator). Palautuu virhekoodi MSE0060: Aineiston muodostaja on eri taho kuin aineiston allekirjoittaja ja niiden tulee olla
samat.

 

Eli viittaisi mielestäni siihen, että Visma.net AutoReportin Asetukset näkymässä on yritykselle nyt valittu väärä varmenne. Olisiko esimerkiksi vahingossa käytetty 'ota varmenne käyttöön kaikissa yrityksissä' kun on ollut tarkoitus käyttää eri yrityksille omia varmenteitaan?

 

Terveisin,

Olli, Visma Sovellustuki

 

pkaikkon
CONTRIBUTOR ***

tekijä pkaikkon

Hei,

varmenne on kyllä meidän, se on voimassa ja käytössä on viivästetty WS rajapinta.

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.