Minun alueeni
Apu
Ukkonm01
CONTRIBUTOR **

Virhetilanne Suomen Asiakastiedolta tietoja hakiessa

tekijä Ukkonm01

Tänään ilmennyt ongelmia kun yritän hakea riskiselvitystä Asiakaskortistossa asiakkaalle.  Antaa ensin virhetilanteen 2146232576 ja sen jälkeen virhetilanteen 91. Onko tämä ongelma meidän päässä vai yleisesti kaikilla?

5 VASTAUSTA5
Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Hei,

Kun sait virheen Suomen Asiakastiedon noudossa, onko ympäristössä tapahtunut jotain muutoksia (esim. Windows 10 päivitys, Nova päivitys, uusi työasema tms)? Tarkistin järjestelmästämme, että mitään yleistä ongelmaa ei tällä hetkellä ole tiedossa.

 

Minkälainen ongelma teillä on verkkolaskutuksessa?

 

Virheilmoitus näyttää siltä, että sen ratkaisu saattaa tarvita etäyhteyttä tai tietokantaa tutkittavaksi. Olisi varmasti hyvä, jos voisitte avata meille tukipyynnön Helpdeskiin asiakaspalvelu@visma.com, jos ette vielä ole sitä ehtineet tehdä.

 

Accepted solution
Ukkonm01
CONTRIBUTOR **

tekijä Ukkonm01

Nämä ongelmat ratkesivat kun it-tukihenkilömme asensi Novan uudestaan minun työasemalle.

Kiitos vastauksesta!

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Hei,

Ok kiitos tiedosta, hyvä tietää, että uudelleenasennus auttoi tuohon virheeseen.

Ukkonm01
CONTRIBUTOR **

tekijä Ukkonm01

Verkkolaskutus ei ala muodostamaan aineistoa. Aamulla teki niin, sitten alkoi hetkeksi toimimaan ja taas ei toimi. Sadasosasekunnin verran alkaa muodostamaan aineistoa mutta lopettaa ja palaa alkutilaan. Ei anna virheraporttia. Eilen toimi vielä normaalisti.

Olen käynnistänyt tietokonetta useamman kerran jo uudestaan.

 

Viikonlopun aikana oli muistaaksesi Windows 10 päivitys. Eilen en riskiselvityksiä ottanut joten voi johtua tuosta Windows päivityksestä tuo Asiakaskortiston ongelma. Mutta verkkolaskutus toimi vielä eilen siis normaalisti.

 

Meillä on vielä versio 9.6.141.

Ukkonm01
CONTRIBUTOR **

tekijä Ukkonm01

Myös verkkolaskujen lähettämisessä tänään ongelmia...

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.