Minun alueeni
Apu
Anonymous
Entinen jäsen

Visma Nova, Asiakaskortisto, Asiakastiedot ylläpitäminen - Lista-näkymässä muokkaaminen

tekijä Anonymous

Hei

 

Olen muokannut tuotetietoa varastokirjanpidossa onnistuneesti  ja tuotemuokkaukseen on hyvä tuotemuokkaus-ikkuna. Mutta kun puhutaan asiakastiedon ylläpitämisestä niin koen että sillä puolella on Novassa haasteita.

 

Asiakastietoa pitäisi pystyä muokkaamaan lista näkymässä ja listanäkymään pitäisi saada lisää kenttiä avattavaksi taulukkomäärittelystä. Kentiksi kaipaisin ainakin "Laskutus asnro", "Ryhmä", "Laskutusehto", "Tomitusehto" ja niin edelleen.

 

Oletteko tunnistaneet kehitystarvetta asiakaskortistossa ja onko asialle suunnitteilla jotain?

 

Asiakastiedon merkitys on kriittinen jokaiselle yritykselle, ja asiakastiedon muokkaus pitäisi saada helpoksi ja jatkuvaksi, raskaasta CSV jumpasta pitäisi päästä eroon. Tsemppiä Vismalle!

3 VASTAUSTA3

tekijä Hannele Grönfors

Hei VilleK,

 

Kiitos palautteestasi. Otamme tämän tutkintaan tulevien Nova-versioiden suunnittelun yhteydessä.

Marko Koivuniemi
ACTIVE CONTRIBUTOR *

tekijä Marko Koivuniemi

Ihan hyviä ajatuksia, onneksi harvoin tulee tuollaisia massamuutoksia tehtäväksi. Mutta on niitä meillekin tullut kun esimerkiksi asiasketjun kanssa on sovittu uudesta maksuehdosta ja ketjuun kuuluu kymmeniä myymälöitä. SIlloin toki sorrun itse tietokannan kautta sörkkimiseen koska tuollainen muutos tapahtuu yhdellä loitsulla. Yksittäin tehtynä se on kyllä työlästä ja hidasta.

Olli Hietala
VISMA

tekijä Olli Hietala

Hei VilleK,

 

Kiitos palautteestasi. Lisäsin asiasi tuotekehityksen listoille läpikäytäväksi jotta kehitysideasi voidaan ottaa huomioon tulevien versioiden suunnittelussa.

 

Kuittaamme tähän vielä kun asia on käsitelty!

 

-Olli, Visma Sovellustuki

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.