peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CONTRIBUTOR *

tuki tukossa

Hei,  olen nyt kahdesti soittanut tukinumeroon. Saan ilmoituksen kuuden minuutin jonosta. Jonottaisin vaikka sen kuusi minuuttia, joka on liian pitkä aika, mutta puhelu katkeaa ! Tarvitsen apua, mistä voin sitä saada ?Olen tarkistanut kaikki asetukset ja pitäisi olla oikein. 

Jos tuki on noin tukossa, niin onko expense jotenkin vaikea / epävakaa ohjelma?? 

terv. Outi Kivimäki

4VASTAUSTA4

Vastaus: tuki tukossa

Hei Outi,

Pahoittelen, että et ole saanut aamupäivästä apuja puhelintuesta. Suosittelen avaamaan tukipyynnön sähköpostilla sovellustuki@visma.com, niin asia tulee meillä asiantuntijan käsittelyyn. Nyt meillä on tuki kiinni klo 15-16, mutta jälleen huomenna klo 09 puhelimesta saa myös kiinni.

T: Matti

CONTRIBUTOR *

Soitin kahdesti aamulla, jonotusaika 6 minuuttia ja puhelu katkeaa kesken.

Soitin kahdesti päivälllä, jonotusika 2-4 minuuttia ja puhelu katkeaa kesken ja lopuksi ilmoittaa, että tuki on kiinni.

Soitin ja jätin soittopyynnön kahdesti. Minulle soitettiin takaisin kahdesti, mutta puhelimesta ei kuulunut mitään.

Ja nyt  tuki on kiinni tältä päivältä, huomenna voi soittaa uudelleen, onkohan huomenna sama tilanne? 

Moikka,

Selvitän täällä meillä mistä tuo tilanne on johtunut ja onko mahdollisesti jotain häiriötilannetta puhelinjärjestelmässä.

Sopiiko, jos teemme tämän tapauksen osalta niin, että avaat meille sähköpostilla tukipyynnön (sovellustuki@visma.com), niin otan asian itse käsittelyyn ja palaan sinulle sitä kautta?

-Matti

CONTRIBUTOR *

Matti otti minuun yhteyttä, tukinumeroon en ole nyt sitten yrittänytkään. Ongelma ei ole silti vielä ratkennut.