for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
I Visma.net Approval er det nå mulighet til å gjøre noen endringer på en reise med feil
Godkjenner kan endre følgende på en reise/utlegg:
Se vår film for fremgangsmåte. (Gammelt utseende)
Altså ting som har med bokføringen å gjøre. Beløp kan IKKE endres (da må bruker selv signere ny reiseregning - således endre beløpet selv.
Ta i bruk "Redigeringsprogrammet"
Alternativer
Endre en reiseregning/utlegg
Godkjenner får tilgang til en ny fane hvor ovennevnte kan endres, denne finner du ved å gå på "Mine oppgaver", gå inn på reiseregningen, velg "Redigeringsprogram".
Endre reiseregningens kostnadssted gjør du her
Type utlegg kan endres, om utlegg i utlandet - samt transaksjonenes kostnadssted.
MERK! Type utlegg som krever ekstra informasjon, for eksempel overnatting eller representasjon, kan ikke velges av godkjenner. Da må du avvise reiseregningen og be den ansatte endre.
Lagre reiseregning før godkjenning
Hvis du gjør endringer på reiseregningen må du trykke Lagre før du får trykket på Godkjenn på reiseregningen. Dessverre blir Lagreknappen "borte" hvis du har oppe "Kommentarer og data" oppe. Lukk da denne fanen, så du får lagret.
I denne artikkelen vil du finne alle brukertipsene som vil være aktuelle for deg som bruker av Visma.net Expense. Click here for English version.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.