avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

• 0 Svar
  • 0 Liker
  • 745 Visninger

NB! Nå har Expense App'n Visma Employee muligheter for å ta bilde av kvitteringene.

Du trenger derfor ikke å benytte Visma Attach lengre, du får gjort alt fra Employee!  Du kan føre hele reisen fra mobiltelefonen!   Les mer og se video her. 

Hvordan benytter jeg bilde fra Employee / Attach i Expense?

Når du åpner et utleggsdokument i Expense vil programmet først spørre etter generell dokumentasjon. Her er det mulig å legge til filer, opplastet fra din datamaskin.

StartskjermExpense.PNG

For å laste opp bilder fra Visma Employee (Attach) må du først fylle ut generell informasjon. Etter å ha klikket på "Lagre" kan man begynne å legge inn dokumentasjon i selve dokumentet.
Når du registrerer en transksjon, vil du kunne laste opp en kvittering via knappen "Legg ved fil".

Expenseskjerm.PNG
Når du har trykket på der kommer man inn i et nytt vindu.

Velg

"Fil"                                om kvitteringen finnes på din pc (nettverk)

"Visma Attach"              om bildet er tatt i Visma Attach App'n  (på vei til og fases ut)

"Visma Employee"        komplette App for både reiser, utlegg, timer, ferie og fravær

Har du angitt alle nødvendige opplysninger i App, kan du bare klikke "legg ved" og velge neste kvittering. Om ikke alle nødvendige opplysninger er angitt, vil Expense avkreve dette før du får lagret transaksjonen. 

vedlegg Expense employee.PNG