for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
NB! Nå har Expense App'n Visma Employee muligheter for å ta bilde av kvitteringene.
Du trenger derfor ikke å benytte Visma Attach lengre, du får gjort alt fra Employee! Du kan føre hele reisen fra mobiltelefonen! Les mer og se video her.
Hvordan benytter jeg bilde fra Employee / Attach i Expense?
Når du åpner et utleggsdokument i Expense vil programmet først spørre etter generell dokumentasjon. Her er det mulig å legge til filer, opplastet fra din datamaskin.
For å laste opp bilder fra Visma Employee (Attach) må du først fylle ut generell informasjon. Etter å ha klikket på "Lagre" kan man begynne å legge inn dokumentasjon i selve dokumentet.
Når du registrerer en transksjon, vil du kunne laste opp en kvittering via knappen "Legg ved fil".
Når du har trykket på der kommer man inn i et nytt vindu.
Velg "Fil" om kvitteringen finnes på din pc (nettverk), eller velg eventuelle bilder der som er tatt med Employee eller Attach appen.
Har du angitt alle nødvendige opplysninger i App, kan du bare klikke "legg ved" og velge neste kvittering. Om ikke alle nødvendige opplysninger er angitt, vil Expense avkreve dette før du får lagret transaksjonen.
I denne artikkelen vil du finne alle brukertipsene som vil være aktuelle for deg som bruker av Visma.net Expense. Click here for English version.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.