for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Får feilmelding når jeg prøver å se på en faktura fra 2016. Hva kan dette skyldes? Gjelder flere av våre klienter.
Hei Peter
Alle fakturaer skal nå være på plass. Kan du sende meg en personlig melding om hvilke fakturaer du ikke får fram? Navn på klient og fakturanummer.
det er fremdeles feil hos oss. er det bare oss eller gjelder det flere?
Er på vei inn. Tok lengre tid enn vi beregnet.
det kommmer fremdeles feilmelding når vi prøver å hente opp fakturakopi fra 2016. Er feilen snart rettet?
Hei
Dette legges tilbake for alle kunder. Utvikling melder at jobben er forventet ferdig i løpet av dagen i dag.
Må hver kunde som har samme problem si fra til dere for å få lagt tilbake fakturaer for 2016, eller gjør dere det automatisk for alle bedrifter som ligger i Webfaktura?
Hei
Det er problemer med å vise flere av fakturaene fra 2016. Vi jobber med å legge dem inn igjen, slik at de kan vises.
Vi har samme problemet, finnes det en løsning? Vi skal hente ut faktura fra 2016 til revisor, men får ikke opp noen.
- marie
Vi sliter også med dette, og får dermed ikke tatt ut fil med fakturaer og sendt revisor. Sender pm med klient og eksempel på fakturaer.
Vi sliter også, men ikke kun med 2016. Får feilkode: 3145.
Hei
Kan du sende meg konkrete eksempler på fakturaer? Trenger navn på klient og fakturanummer. kan sendes meg som "personlig melding" ved å klikke på bilde av meg.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.