for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei! Ansatt hos oss får dekket installasjon av elbil lader hjemme og dette skal da regnes som skattepliktig lønn. Hvilken lønnsart og skal hele summen av installasjon + lader legges på lønn?
Takk for svar.
Mvh
Siw
Arbeidsgivers dekning av elbil-lader hjemme hos ansatte skal innberettes som "Kontantytelse - Annet". Inngår i grunnlaget for forskuddstrekk og arbeidsgiveravgift.
Tusen takk for svar. Jeg må opprette LA til dette og lurer på om følgende ( jobber med visma lønn) :
lønnsarttype?
behandlings regel?
bereg.rekkef.?
lønnsartgruppe?
lønnsslippkategori?
Hei 😊
Du kan bruke standard lønnsart 31 - Diverse lønn, og eventuelt endre navnet på lønnsarten i lønnsregistreringen.
Oppsett på denne lønnsarten ligger her:
Mvh Renate,
Visma HRM Support.
Hei LA31 produserer feriepengen og da kan ikke denne LA31 vare riktig til dette.
Hei,
Som det står i brukertipset:
Om lønnsarten skal ha kryss for feriepenger eller ikke er avhengig av hva som ditt firma utbetaler på denne lønnsarten.
Du kan da lage en kopi av denne der du fjerner haken for "Feriepenger" eller om du bruker denne lønnsarten og fjerner haken for "Feriepenger" hvis du ikke har brukt den tidligere.
Mvh Renate,
Visma HRM Support
Tusen takk for hjelpen
Det er a-meldings nummer 1300 i Visma Lønn. Hvis du trenger ytterligere opplysninger, kan vi få system-support evt til å svare.
/ivar
Hei Ivar, jeg trenger hjelp med å opprette LA til dette, og det er mange felter som må velges riktig. kan du hjelpe meg med å få system -support å svare? Hvordan får jeg dette til? Takker meget mye for hjelpen
Hei Siw, har du fått noe svar på dette?
Visma Software AS
Karenslyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Tlf: 09101