Mine områder
Hjelp
Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Får mange likelydende epostvarsler fra Community

av Nils Fossum

Hei,

 

Jeg følger en del forskjellige temaer på Community ifm. lønn og opplever stadig å få mange likelydende epostvarsler. Skjønner at det er fordi de legges ut via mange ulike community men håper likevel dere kan få gjort noe med med dette. Gjøres ikke det vil nok mange helt skru av slike varsler fra Community. Miljømessig er det heller ikke bra å sende samme person mange likelydende eposter.

 

Mvh

Nils Fossum

3 SVAR 3

av Sofie Gjemmestad

Hei @Nils Fossum @Turid Ellefsrud Bentsen1 og @wm-obas 

takk for tilbakemeldinger rundt abonnering og flere notifikasjoner på samme artikkel.  Jeg har tatt dette videre til vår platform leverandør. 

 

Jeg vil også tipse om at dere kan endre epost varsel til f.eks å få en samlet epost fra community daglig eller ukentlig ved å gå til "Mine innstillinger" - "Abonnenmenter og bokmerker" - "Innstillinger for varsler". Hvis samme artikkel blir lagt ut på flere områder/produkter vil dette komme i en og samme epost, men da vil dere unngå å få mange like eposter.   

 

abonner.JPG

 

Ha en fin tirsdag og god sommer🌞

 

Mvh. 

Sofie /Visma Software AS

wm-obas
CONTRIBUTOR ***

av wm-obas

Helt enig. Veldig bra at noen tar opp dette. Vi må være både praktiske og miljøvennlige. God sommer! 🙂

Turid Ellefsrud Bentsen1
CONTRIBUTOR **

av Turid Ellefsrud Bentsen1

Så flott at du tar opp dette. Trodde jeg hadde haket av noe galt for jeg får også altfor mange mailer om en og samme ting. Blir så mye at til slutt sletter du alt, også de man burde lese.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"