Mine områder
Hjelp
Linda W. Gjerde
CHAMPION **

Overføring av feriedager ved sykdom

av Linda W. Gjerde

Hei,

Jeg har en ansatt som var så uheldig å slite av en sene i høyre skulder rett før han skulle gå på ferie og ble følgelig sykemeldt i 10 uker og ferien ble ikke avviklet. Han er nå tilbake i jobb igjen og i den forbindelse lurer jeg på om han kan overføre 10 dager til neste ferieår eller om han må ta ut all ferien i løpet av inneværende ferieår?

 

Mvh

Linda W. Gjerde

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Kva gjer vi når ein tilsett har vore 100  % sjukmeldt det meste av sommaren (det meste av hovudferien). No er ho tilbake i 30 % stilling, som kanskje vil bli auka til 40 % i nov, og det vil nok vare ut året. Ho har ikkje fått brukt feriedagane sine, og vil ha 14-16 dagar igjen ved nyttår. Vi brukar å inngå avtale på inntil 10 dagar (2 veker) utan problem, så då er det 4-6 dagar vi må finne ei løysing på. Må ho ta ut desse feriedagane før nyttår, eller kan vi overføre dei til 2019? Kan vi rekne 4 dagar som forskjell mellom avtalefesta og lovfesta ferie, slik at dei utan vidare kan komme i tillegg til dei 10 dagane vi avtalar?

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei. 

Jeg har også et slikt tilfelle og lurer på om det i sykemelding del D ble krysset av i punkt 8.7 når arbeidstaker skulle avvikle ferie?

 

Mvh Elin

Godkjent løsning
Linda W. Gjerde
CHAMPION **

av Linda W. Gjerde

Hei,

Den ansatte har ikke krysset av for avvikling av ferie på Del D...

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"