for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei,
Jeg har en ansatt som var så uheldig å slite av en sene i høyre skulder rett før han skulle gå på ferie og ble følgelig sykemeldt i 10 uker og ferien ble ikke avviklet. Han er nå tilbake i jobb igjen og i den forbindelse lurer jeg på om han kan overføre 10 dager til neste ferieår eller om han må ta ut all ferien i løpet av inneværende ferieår?
Mvh
Linda W. Gjerde
Løst! Gå til løsning.
Kva gjer vi når ein tilsett har vore 100 % sjukmeldt det meste av sommaren (det meste av hovudferien). No er ho tilbake i 30 % stilling, som kanskje vil bli auka til 40 % i nov, og det vil nok vare ut året. Ho har ikkje fått brukt feriedagane sine, og vil ha 14-16 dagar igjen ved nyttår. Vi brukar å inngå avtale på inntil 10 dagar (2 veker) utan problem, så då er det 4-6 dagar vi må finne ei løysing på. Må ho ta ut desse feriedagane før nyttår, eller kan vi overføre dei til 2019? Kan vi rekne 4 dagar som forskjell mellom avtalefesta og lovfesta ferie, slik at dei utan vidare kan komme i tillegg til dei 10 dagane vi avtalar?
Hei.
Jeg har også et slikt tilfelle og lurer på om det i sykemelding del D ble krysset av i punkt 8.7 når arbeidstaker skulle avvikle ferie?
Mvh Elin
Hei,
Den ansatte har ikke krysset av for avvikling av ferie på Del D...
Visma Software AS
Karenslyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Tlf: 09101