Mine områder
Hjelp
Haapunktum
CONTRIBUTOR **

Styring av lønnsarter på lønnsslippen

av Haapunktum

Pr nå kan man ikke velge hvor på lønnslippen(under hvilken kategori) lønnsarter blir plassert på lønnsslippen. Dette finnes i Visma lønn. Ønsker meg veldig en sånn mulighet i H&L også

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Feltet Type på lønnsarten kan styre plasseringen på lønnsslippen. Du har Lønn, vanlig, Lønn, annen og Lønn, fravær. Avhengig av hva du velger her, vil du få plassert  lønnsartene i ulik gruppering på lønnsslippen. Da får du først Sum lønn (alle med lønn, vanlig og lønn, fravær), Sum annen lønn (alle med lønn, annen). Lønnsarter med godtgjørelse/refusjon vil også ligge i egen kategori. 

 

Mvh

Kenneth Skogen

Product Manager

Haapunktum
CONTRIBUTOR **

av Haapunktum

Det fungerer på de fleste typene, men reguleringer(f.eks EKOM og innberetning av forsikring) havner helt nederst på lønnsslippen uten summering.

 

Har fått tilbakemeldinger på at det er rart at de står nederst(under skatt) når de utgjør endel av skattegrunnlaget og det er jeg enig i, uansett burde det vært en sumlinje på "Sum reguleringer" som det er på de andre typene

Mari Barlund
VISMA

av Mari Barlund

Hei!

 

Jeg vil anbefale deg å registrere dette som en post under fanen "Ideer" her på Visma Community / Huldt & Lillevik. På denne siden kan kunder komme med innspill og ideer til vår utviklingsavdeling om hva som er ønskelig i kommende versjoner. Alle ideer og innspill vil vurderes ut i fra hvilke muligheter som finnes i programmet, hva som er mulig å få til, og også hvor mange stemmer forslaget får. 

 

Mvh
Mari Barlund

 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei .

 

Takk for forslaget!

 

Vi har tatt en titt på denne idéen, og den passer under retningslinjene våre for opprettelse. Vi holder deg oppdatert hvis vi har mer å dele. Inntil da ønsker vi å fortelle deg at vi har anerkjent ideen din, og vi oppfordrer alle til å stemme/like for å øke synligheten.

 

Her kan du lese mer om prosess for idéer og utvikling i Visma.

 

Med vennlig hilsen

Wenche Jacobsen

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"