for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Får til stadighet opp feilmelding med følgende innhold:
eDok
Feil: 04, For lite minne tilgjengelig
Litt ut og inn av ordrer så klarer vi å få sendt over dokumenter til Boligmappa.
Dette gjelder for flere brukere hos oss.
Løst! Gå til løsning.
Noen oppdateringer i denne saken? Vi sliter fortsatt med "eDok Feil: 0,Minnekonflikt oppstått, strat contracting på nytt"
Har VC ver: 11.11.01
Hei Lina!
Rutinen som konverterer dokumentet til base-64 format finner ikke den filen som skal konverteres. Sjekk om filnavnet inneholder spesielle karakterer ( \ / % etc), det kan det ikke da dette er ugyldige tegn. Du finner dokumentet lagret i Handyman.
Beskrevet tidligere i forumet her
Ha en god dag:)
Hei Lina!
Er det minnekonflikt du også opplever som denne "samtalen" gjelder?
Kan ikke se at det ligger noen vedlegg med innlegget ditt?
Får feilmelding ved overføring til boligmappa jeg også.
B64- file... Dataregister mangler. (se vedlegg)
Har VC 11.11.02
Hei!
Vil informere om at vi fortsatt jobber med å finne ut av "Minnekonflikt-problemet" rundt Boligmappa.
Vedr. meldingen din, Ann Lisbeth Borgen er dette en annen problemstilling. Ber om at du tar kontakt med support i denne saken så de kan logge på for å se hva som skaper denne meldingen. Mailadresse: contractingsupport@visma.com
Ha en god dag:)
Boligmappa fungerer ikke tilfredsstillende.
Ved overføringer får vi feilmelding at de ikke blir sendt - deretter melding om at de er sendt!
Når vi trykker: Hent dokumenter fra Boligmappa, kommer meldingen: Ingen dokumenter funnet!
Dette er noe som har skjedd etter siste oppdatering 11.11.02
Ikke fått feilmelding fra Boligmappa i dag, men stadig minnekonflikt når jeg skal hente Boligmappenr eller legge dokumenter i BM!
Må gå helt ut og inn i Visma igjen... 😞
Hei!
Her tror jeg du mangler noen programmer? Legger ved programmene som har blitt endret etter versjon 11.11.01 (Altså viktig at denne versjonen er installert før programmene legges inn).
Lagres på :\contracting\prog og si ja til å erstatte de som ligger der fra før.
Husk å restarte PC etter at programmene er lagt inn - takker for en tilbakemelding.
Da viser det seg at man kan laste opp uten problemer fra Handyman Office, og da fremstår det som oppsendt i Contracting.