Mine områder
Hjelp
Bjørg Vassdal
CONTRIBUTOR **

Faktura oversikt

av Bjørg Vassdal

Hei , lurer på om det hadde vert mulig å se den faktiske fakturaen i faktura oversikten og ikke bare forkura forslaget u/mva.

 

Greit å sjekk at det er rett adresse , hva faktura sum inkl.mva er osv

 

5 SVAR 5
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Supert at du fikk det til å fungere:)

Notert og sendt som et ønske til produkansvarlig.  Blir vurdet til en evnt. senere versjon.

Bjørg Vassdal
CONTRIBUTOR **

av Bjørg Vassdal

Ok, då fungerte det 🙂 Men veldig tungvindt om ein skal sjekke fleire faktura før utsendig. Bedre om denne proformafakturaen kunne vist i "vis faktura"

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Da må du (etter å ha lastet inn blanketter som beskrevet før) gå på Faktura-Spørring-Faktura, klikke på ønsket faktura for å få den opp på skjerm.  Deretter trykker du på skriversymbolet og skriver den ut til en skjermskriver (F.eks. Bullzip). Da ser du faktura med logo og alt.

Bjørg Vassdal
CONTRIBUTOR **

av Bjørg Vassdal

Har prøvt , men får dette ikke til

 

Jeg er her:

Faktura

Spørring

Faktura (fakturaoversikt)

Vis faktura --- her er det eg vil sjå den faktiske faktura framsiden  (med logo og alt )

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Du kan legge inn en annen blankett på fakturaforslaget som heter Proformafaktura, den viser mva og totalbeløp.

Gå på "Nedlastinger" her på Community - Blanketter - Fakturaforslag, der ligger blankettene med forhåndsvisning så du kan se hvem du ønsker å benytte.  Importer ønsket blankett, beskrivelse på dette ligger på samme side.  Legg så definisjonsnummer du har valgt inn på blankettstyring på fakturaforslag-blanketten.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"