Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Forhåndsvis i tabeller

av Anonymous

Hei!
Er det mulig å dobbelklikke/forhåndsvise på en kunde/faktura etc i tabell og så komme tilbake til tabell etterpå ? Så langt jeg kan se kommer man tilbake til utgpkt og må søke på nytt for å få frem den listen med kunder eller fakturaer man jobber med. Tungvint.

6 SVAR 6

av Geir Rune Teigen

Høres ut som om du kan trykke F7 når du står i listen og lurer på om det er riktig kunde/artikkel du velger i oppslaget. F7 har i mange tilfeller samme funksjon som når du dobbeltklikker for å vise recorden.

Klassisk eksempel er når du skal opprette ny ordre og skriver inn litt av firmanavnet i kundenr-feltet. Da får du opp de kundene som tilsvarer søket. Men i den tabellen kan du ikke dobbelklikke for å vise info om kunde, for da velger du kunden. Bruk da F7 for å sjekke kundeinformasjonen før du går tilbake for å velge kunden, eller sjekke en annen kunde.

Simen Veum
VISMA

av Simen Veum

Hei,

Det kan være vanskelig å skille på hva som er support og ikke. Derfor forsøker vi å guide som best de som ikke skulle få svar i forumet, enten ved å henvise til support eller brukertips som gjelder på  generelt grunnlag for mange.

Forumet er i utgangspunktet et sted hvor vi har lagt til rette for at man kan spørre og svare andre brukere.  

Flott at du bruker forumet og vi håper at du vil fortsette med det.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei! Takk for tilbakemelding! Men forstår ikke hvorfor dette er en supportsak, da er det mange spørsmål man ikke kan stille på dette forumet. Men jeg tolker det dithen at ingen vet eller at dette ikke er mulig pr idag, så da får jeg be min forhandler legge dette inn som et ønske hos Visma.

Simen Veum
VISMA

av Simen Veum

Hei,

dette grenser mot å være en support sak. Oppfordrer deg til å ta  kontakt med din Visma forhandler eller support.

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Visma Global

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Visma Global

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"