for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Er det noen som vet om det går an å få ut en leverandørliste som viser totalt kjøp pr leverandør for inneværende år?
Løst! Gå til løsning.
Disse svarene var til veldig god hjelp. Får nå ut listen jeg ønsket meg, både på kunde og leverandør.
Tusen takk for hjelpen.
TAKK ! Fint med en oppdatering her. Og det samme utvalget må vel brukes på multirappporten til Hisam .
Benytter anledningen til å takke alle her inne for tips og råd, det har vært nyttig, selv så trer jeg inn i pensjonistenes rekker fra nyttår 🙂
Jeg setter opp Saldo ticker slik:
SaldoTicker kan fint benyttes. Om dere setter den slik jeg har gjort, med utvalg på bilagsart for inng.faktura/kreditnota, vil dere få årets bevegelser. Velg gjerne "Lever. alle" i Kontovalg
Må vel der også ha et filter for å få kun kjøp og ikke også betalinger mm?
Jeg klarer ikke å se at jeg har dette valget😞
Jeg har heller ikke denne rapporten hos meg. HishamM har du mulighet å sende malen (hvordan oppsettet på listen ser ut. Jeg regner med jeg kan lage rapporten under feltet "designe rapport"
Hei,
Ja, regner med at det går an å lage sånne rapporter under "designe rapport"
Her tok jeg utklipp av dette- sånn ser det ut hos meg oss.
Hei, Jeg har fått laget denne men får fortsatt bare ut saldo på konto. Skulle gjerne hatt saldo for alle inngående fakturaer/kreditnotaer pr leverandør.
Hei
Du mangler trolig utvalg.
Dobbeltklikk der det står "Utvalg aktivt" i bildet til HishamM. Typisk utvalg for den rapporten du ønsker er bilagsart.
Hei,
Under Rapportering/Multirapportering:
Det var det jeg bruker- håper det fungerer hos deg.
Mvh
Hisham
Hei
Har du laget din egen rapport "omsetning leverandør" ?
Vi har ikke dette valget her.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.