Mine områder
Hjelp

Velkommen til nytt Visma Community

av Helga Marie Auran (Oppdatert ‎26-06-2017 12:45 av Helga Marie Auran VISMA )

Hei,

 

Velkommen inn i nye Visma Community.

For dere som har brukt gamle Community i en årrekke så vil det sikkert ta litt tid før dere blir kjent med det nye.

 

Nyttige artikler for å bli kjent i nye Community

Artikkel med kort introduksjonsvideo

Mine områder - hvordan fungerer det

Abonner på nyheter, brukertips og diskusjoner

 

Under "Hjelp" finner du også mange nyttige tips

Hjelp er tilgjengleig når du klikker på ditt navn oppe i høyre hjørne, eller som en grønn knapp i høyre hjørne når du er utlogget.

 

Helt ny i Visma Community?

Video og kort introduksjon finner du her

 


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
9 SVAR 9
Karen Sofie Lereng
CONTRIBUTOR ***

av Karen Sofie Lereng

Får teksten framfor bildet, sjå vedlegg

 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

@Karen Sofie Lereng Vi jobber med å fikse dette. Følg med på nyheter i dette området for mer informasjon!  

hei, der sitter du på en veldig gammel versjon av Internett Explorerer som ikke er støttet lenger. 

 

Tipper du jobber via citrix, eller en terminalserver. Enten bruk community utenfor (fra lokal PC) eller få ASP leverandør til å oppgradere IE, installere Chrome eller tilsvarende så kommer det til å løse problemet. 

 

Stian

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen

er det noen mulighet til å endre hva som kommer opp når du logger på Community?

forsiden ligner nå mer varsler på Facebook...
jeg er lite interessert i å få vite hva slags "merker" jeg har opparbeidet meg..
Når jeg logger inn på Community er det for å finne ut av faglige spørsmål. 

 

 

av Helga Marie Auran

Hei @Mone Nielsen

 

Det er desverre ikke noen mulighet til å justere dette selv nå, men lagre gjerne den siden du bruker ofte som favoritt i nettleseren din.

 

Hvor du lander etter innlogging kommer an på hvor du var når du trykket på "logg inn"-knappen.

På de aller fleste sidene blir du værende der du var, iom at man gjerne skal utføre en "action" når man er der. For eksempel sette på abonnement, kommentere på en artikkel eller svare på et spørsmål i forumet.

 

Profilsiden som du har landet på viser dine merker, innlegg, områder osv.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen
Når jeg logger meg inn, kommer jeg til "Velkomstsiden" til Community

av Helga Marie Auran

Hvor/Hvilken adresse logger du inn fra? Og hvor hadde du ønsket å havne?


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂

av Helga Marie Auran

Ok, skjønner. Det beste er å gå  rett til Community der du vil og så logge inn. Da kommer du tilbake dit.

Innloggingsbildet som du kanskje har lagret sender deg tilbake til et spesifikt område (og da sikkert din profil på ditt eksempel), adressen på innloggingen vil variere ut ifra hvor du var når du trykket på "logg inn". 

 

Lagre den siden du helst vi være på i din nettleser og logg inn derifra.

 

Håper dette hjelper.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"