Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Er det andre enn meg som har problemer med Expense/Approval i dag?

av Anonymous

Er det andre enn meg som har problemer med Expense/Approval i dag? 

Får bl.a ikke avvise, tjenesten er ikke tilgjengelig.

Andre har reiseregninger til gjennomgang, skriver kommentar og trykker send. Da får de beskjed om å skrive kommentar, selv om kommentaren allerede står der.Kommer ikke videre. 

Noen har også problemer med å få lagret ansvarsenhet/kostnadsbærer i reiseregningen.

mvh Laila

5 SVAR 5

av Svein Holanger

Hei

Vi forventer å legge ut en endring som retter feilen i kveld.

Beklager problemene.

av Helga Marie Auran

Hei,

Jeg har flyttet innlegget ditt til Visma.net Approval forumet. Jeg ber ansvarlig for Approval om å følge opp på dette.

Kjempefint at du aktivt er inne og svarer andre kunder, det setter vi veldig stor pris på!

Mvh.

Helga/Community Manager


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Remi Øvstebø
CHAMPION *

av Remi Øvstebø

Beklager Gunnar, her har jeg antatt at godkjenning av reiseregninger kan likestilles med godkjenning av fakturaer i Visma Approval. Dersom en i dag bruker funksjonen "Gjennomgang" på fakturaer så får en nøyaktig samme feilmelding som den Laila beskriver når en prøver å gjennomgå fakturaen. Hele flyten stopper altså opp og det blir umulig å komme videre. 

Via vanlig support fikk vi i dag bekreftet at Visma ble kjent med dette problemet i dag morges og jobber med å løse det. 

av Gunnar Glendrange

Vi (Visma) er ikke kjent med problemer med å godkjenne reiseregninger (Expense) i Approval.

Jeg kunne godt spurt dere om hva som skjer hos dere, skjermbilder osv - men tror dere er bedre tjent med å ta dette med ordinært support.  

Remi Øvstebø
CHAMPION *

av Remi Øvstebø

Hei 

Det gjelder oss også, gjelder nok alle sammen. Fikk tilbakemelding om at Visma jobber med saken. Er såpass kritiske bugs at jeg vil anta de fikser det raskt. 

 

 

mvh

Remi 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"