for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Er det andre enn meg som har problemer med Expense/Approval i dag?
Får bl.a ikke avvise, tjenesten er ikke tilgjengelig.
Andre har reiseregninger til gjennomgang, skriver kommentar og trykker send. Da får de beskjed om å skrive kommentar, selv om kommentaren allerede står der.Kommer ikke videre.
Noen har også problemer med å få lagret ansvarsenhet/kostnadsbærer i reiseregningen.
mvh Laila
Hei
Vi forventer å legge ut en endring som retter feilen i kveld.
Beklager problemene.
Hei,
Jeg har flyttet innlegget ditt til Visma.net Approval forumet. Jeg ber ansvarlig for Approval om å følge opp på dette.
Kjempefint at du aktivt er inne og svarer andre kunder, det setter vi veldig stor pris på!
Mvh.
Helga/Community Manager
Beklager Gunnar, her har jeg antatt at godkjenning av reiseregninger kan likestilles med godkjenning av fakturaer i Visma Approval. Dersom en i dag bruker funksjonen "Gjennomgang" på fakturaer så får en nøyaktig samme feilmelding som den Laila beskriver når en prøver å gjennomgå fakturaen. Hele flyten stopper altså opp og det blir umulig å komme videre.
Via vanlig support fikk vi i dag bekreftet at Visma ble kjent med dette problemet i dag morges og jobber med å løse det.
Vi (Visma) er ikke kjent med problemer med å godkjenne reiseregninger (Expense) i Approval.
Jeg kunne godt spurt dere om hva som skjer hos dere, skjermbilder osv - men tror dere er bedre tjent med å ta dette med ordinært support.
Hei
Det gjelder oss også, gjelder nok alle sammen. Fikk tilbakemelding om at Visma jobber med saken. Er såpass kritiske bugs at jeg vil anta de fikser det raskt.
mvh
Remi
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.