avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
PARTNER

Sbanken og AutoPay

Hei.

Sbankens nye bedriftsløsning sier de bare har integrasjon mot Fiken. Stemmer det at det ikke går an å bruke AutoPay mot dem?

7 SVAR 7
Highlighted

Sv: Sbanken og AutoPay

Vi jobber med en integrasjon mot Sbanken som skal være pilotklar i Q2-2020. Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å være pilot.

Med vennlig hilsen,
Ramon/Product Manager
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Highlighted
PARTNER

Noe nytt om hvor langt dette er kommet?

Highlighted

Ser ut til at vi er i rute og pilotklar i løpet av Q2-2020 som tidligere nevnt. Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å være pilot.

Med vennlig hilsen,
Ramon/Product Manager
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Highlighted
PARTNER

Fortsatt i rute?

Kunden vår er nok ikke klar for pilot, men vi venter veldig på dette.

Highlighted

Ja vi kjører straks i gang med piloter. Er fremdeles ikke din kunde aktuell som pilot?

Med vennlig hilsen,
Ramon/Product Manager
Highlighted
PARTNER

Hvis du kan bruke en Tripletex kunde som pilot, kan det være det er aktuelt.

Highlighted

Hvis det gjelder en Tripletex-kunde, så må jeg be deg kontakte Tripletex.

Med vennlig hilsen,
Ramon/Product Manager