for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei.
Sbankens nye bedriftsløsning sier de bare har integrasjon mot Fiken. Stemmer det at det ikke går an å bruke AutoPay mot dem?
Vi jobber med en integrasjon mot Sbanken som skal være pilotklar i Q2-2020. Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å være pilot.
Hei, korleis ligger ein an med integrasjon til Sbanken - har ein kunde som har oppretta nye kontoer der og vil gjerne skifte fra DNB så snart integrasjonen er klar. Gjelder autopay net, fant ikkje Sbanken i listen over banker.
Hei, Randi!
Som du sikkert allerede har oppdaget så har vi nå lansert integrasjonen med Sbanken. Se nyhetsartikkel: Sbanken integrert med Visma.net AutoPay
Hei, Randi!
Vi holder akkurat på med å skrive ferdig dokumentasjon og informasjon for lansering av integrasjonen med Sbanken. Regner med vi legger ut en nyhetsartikkel om dette på Community i løpet av denne uka, så følg med 🙂
Noe nytt om hvor langt dette er kommet?
Ser ut til at vi er i rute og pilotklar i løpet av Q2-2020 som tidligere nevnt. Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å være pilot.
Fortsatt i rute?
Kunden vår er nok ikke klar for pilot, men vi venter veldig på dette.
Ja vi kjører straks i gang med piloter. Er fremdeles ikke din kunde aktuell som pilot?
Hvis du kan bruke en Tripletex kunde som pilot, kan det være det er aktuelt.
Hvis det gjelder en Tripletex-kunde, så må jeg be deg kontakte Tripletex.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.