Mine områder
Hjelp
janerikSH
PARTNER

Sbanken og AutoPay

av janerikSH

Hei.

Sbankens nye bedriftsløsning sier de bare har integrasjon mot Fiken. Stemmer det at det ikke går an å bruke AutoPay mot dem?

10 SVAR 10

av Ramon H. Iversen

Vi jobber med en integrasjon mot Sbanken som skal være pilotklar i Q2-2020. Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å være pilot.


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Randi Dyrli
PARTNER

av Randi Dyrli

Hei, korleis ligger ein an med integrasjon til Sbanken - har ein kunde som har oppretta nye kontoer der og vil gjerne skifte fra DNB så snart integrasjonen er klar. Gjelder autopay net, fant ikkje Sbanken i listen over banker.

av Ramon H. Iversen

Hei, Randi!

Som du sikkert allerede har oppdaget så har vi nå lansert integrasjonen med Sbanken.  Se nyhetsartikkel: Sbanken integrert med Visma.net AutoPay


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad

av Ramon H. Iversen

Hei, Randi!

Vi holder akkurat på med å skrive ferdig dokumentasjon og informasjon for lansering av integrasjonen med Sbanken. Regner med vi legger ut en nyhetsartikkel om dette på Community i løpet av denne uka, så følg med 🙂


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
janerikSH
PARTNER

av janerikSH

Noe nytt om hvor langt dette er kommet?

av Ramon H. Iversen

Ser ut til at vi er i rute og pilotklar i løpet av Q2-2020 som tidligere nevnt. Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å være pilot.


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
janerikSH
PARTNER

av janerikSH

Fortsatt i rute?

Kunden vår er nok ikke klar for pilot, men vi venter veldig på dette.

av Ramon H. Iversen

Ja vi kjører straks i gang med piloter. Er fremdeles ikke din kunde aktuell som pilot?


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
janerikSH
PARTNER

av janerikSH

Hvis du kan bruke en Tripletex kunde som pilot, kan det være det er aktuelt.

av Ramon H. Iversen

Hvis det gjelder en Tripletex-kunde, så må jeg be deg kontakte Tripletex.


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"