Mine områder
Hjelp
Kristian Askim1
CONTRIBUTOR **

Integrasjon Visma.net ERP - Autocollect

av Kristian Askim1

Vi etablerte integrasjon mellom Visma.net ERP og Visma Autocollect i den overbevisning om at integrasjonen er så bra som den kan bli mellom de 2 systemene.
Er noe skuffet over at man feks ikke kan se i kunde og reskontro i Financials at faktura på aktuell kunde er overført Autocollect.  Noen som har laget en løsning på dette?
Noen som vet en metode for å sperre kunder som man ikke vil purre i Financials slik at faktura ikke vises ved fakturaoversikt i Autocollect (der man overfører faktura til Autocollect)?

1 SVAR 1

av Ida Aune Viken

Hei Kristian, 

 

Integrasjonen mellom Visma.net ERP og Visma AutoCollect er per i dag på en 1.0 versjon. Denne er relativt ny og vi jobber stadig med å forbedre tjenesten slik at kundene opplever et mest mulig sømløst produkt. Per i dag har vi dessverre ikke mulighet til å merke faktura tilbake i Financials, men jeg tar med ønsket ditt videre internt hos oss slik at dette vil være med på fremtidige versjoner. 

 

Under fanen Oppsett i Visma AutoCollect kan du sette purrefritak på hele kunder eller enkelte faktura slik at du slipper å forholde deg til disse i fakturaoversikten. Du legger der inn fakturanummer eller kundenummer og separerer de med kommategn. Du har når som helst mulighet til å fjerne disse hvis det skulle være aktuelt på et senere tidspunkt å følge de opp via Visma AutoCollect. 

 

Du finner med informasjon om Visma AutoCollect for Visma.net ERP her

 

Kontakt oss hvis du har noen flere spørsmål!

 

Mvh 

Ida Aune Viken,

Visma Financial Solutions

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"