for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei
Er det mulig å finne en rapport som gir oversikt over årsverk i fjor?
Ser det ligger en prognose for 2023.
Løst! Gå til løsning.
Fikk i dag dette svaret fra utvikling etter at jeg purret igjen.
Hei,
Vi jobber for tiden med et internt prosjekt for å endre prosessen med å publisere nye rapporter. Vi kommer derfor ikke til å legge ut nye eller endrede rapporter i Q2/2023
Mvh,
HRM Reports team.
Så da får vi håpe at rapporten er klar til neste år.
Sukk!! Håper alle rapporter blir bedre da
Ja får jo endelig håpe det. Dette er temmelig arrogant spør du meg. Ikke lenge siden jeg fikk beskjed om at den var på vei. Dette er jo en rapport som er etterlyst lenge.
Vi trenger denne rapporten så dette er noe som må prioriteres.
Vi er nå i Q2. Rapporten er enda ikke kommet på plass selv jeg fikk melding om Q1. Har etterlyst igjen.
Hei
Det jobbes med denne funksjonaliteten og vi håper den er på plass i løpet av våren.
Mvh Alexandra
Fikk beskjed om Q1 fra utvikling og det er innen 14 dager.
Får bare krysse fingrene og håpe at det stemmer.... De har jo lovet dette lenge.
Nå etterlyser revisor rapporten som de er vant med å få ut fra H/L. Når kommer den i payroll?
VI har behov for å ta ut rapport på årsverk pr kvartal, som revisor spør etter hvert år. Dette var mulig i Huldt & Lillevik, men jeg ingen slike rapporter i HRM Analytics. Så ja, dette trenger vi!
Vi bruker det også til yrkesskadeforsikringen, der vi må regne årsverk på de ulike kategoriene. Ser at de regner ut fra hva de time lønnende er innrapportert med i A-meldingen, men dette vil ikke gi et helhetlig bilde, med tanke at noen jobber litt mer og de som er sesongarbeidere har varierende timer, samt at noen ansatte er på f.eks aap.
Dette ble det lovet at skulle på plass i fjor... Ser at det fremdeles mangler. Visma, når kommer det?
Sjekk i HRM Analytics der ligger det rapporter for det. De som ikke har aktivert denne rapportmuligheten i Payroll må be om å få den åpnet.
Nei de rapportene viser kun prognoser fremover. Man kan ikke ta ut rapport for 2022.
Hei Jeg har rapporten for årsverk i HRM Analytics, men får kun ulike prognoser for inneværende år.
Dette er noe vi også trenger
Jeg prøvde å få ut noe slikt selv, men fant ikke noe som oppsummerte 2022, i år måtte jeg regne meg frem til dette selv. Dette er noe som revisor spør om hvert år, så det hadde vært veldig fint å få dette tallet fra systemet.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.