Mine områder
Hjelp
Linda W. Gjerde
CHAMPION **

Avstemming av Payroll mot regnskap

av Linda W. Gjerde

Hei, 

Jeg pleide å ta ut Avstemmingsliste pr. lønnsbeskrivelse og pr konto når jeg skulle avstemme mot regnskap i H&L, noen som vet om disse rapportene finnes i Payroll?

 

Mvh

Linda

8 SVAR 8
Godkjent løsning
Bjørg Nakken
PARTNER

av Bjørg Nakken

 Du må ha rollen HRM Analytics User. Eventuelt Manager på lederne som bare skal ta ut rapporter på de som de er leder for.

Godkjent løsning
Linda W. Gjerde
CHAMPION **

av Linda W. Gjerde

Jeg manglet tydeligvis den rollen, for neste dag, når jeg skulle prøve igjen, kom jeg inn 🙂

Takk for svar!

Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Eide Marianne

Lurer på om standardrapportene i Payroll ikke er meningen at vi skal bruke?  Jeg har prøvd å skrive ut de ulike regnskapsrapportene som ligger der, regnskapsrapport detaljert, pr. lønnskjøring, pr. periode, total,  og alle viser ulike tall!  Veldig forvirrende.

Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Eide Marianne

Jeg ser også etter tilsvarende rapporter til dem vi fikk ut fra H&L.  Når jeg i HMR Analytics velger avstemmingsliste per konto og velger last ned PDF fil, får jeg ut en fin og oversiktlig rapport, men dessverre uten antall.  Når jeg så bare velger skriv ut i stedet for å skrive til PDF oppdager jeg at PDF rapporten ikke tar med alle kontoene!  Ved å velge bare utskrift kommer alle med, men dette er en dårligere rapport, hvor første linje/linjer forsvinner.  Når jeg prøver å skrive ut avstemmingsliste per lønnsbeskrivelse er PFD rapporten tom.  Er usikker på om dette er bare hos meg, eller om rapportene er mangelfulle.  Jeg har også prøvd å finne den optimale rapporten for periodens transaksjoner pr ansatt, har da tatt ut registreringsliste under standardrapport i Payroll.  Her kommer det med noen linjer om korrigering negativ lønn og balanse negativ lønn, som ikke skal være med.

Linda W. Gjerde
CHAMPION **

av Linda W. Gjerde

Jeg prøvde de rapportene i går, men da var det bare masse røde kryss, som om jeg ikke hadde tilgang, men når jeg prøvde igjen nå i morges, så var kryssene bort og det ser ut som jeg kan ta ut rapportene 🙂 Takk for svar!

Godkjent løsning
Inger Kristi
CONTRIBUTOR **

av Inger Kristi

Har du prøvd rapporten: Transaksjoner per konto og kostnadsbærer?

Godkjent løsning
Lisbeth Antilla
PARTNER

av Lisbeth Antilla

Du finner dem i  HRM analytics

Linda W. Gjerde
CHAMPION **

av Linda W. Gjerde

Her får jeg bare opp en masse røde kryss???? Jeg begynte med Payroll i mai og juni, er det noe jeg må gjøre i den forbindelse?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"