Mine områder
Hjelp
Finn Høydal
CONTRIBUTOR **

Ikke tilgang til HRM analytics

av Finn Høydal

Jeg får ikke tilgang til  HRM Analytics modulen. 

 

Jeg har aktivisert HRM analytics  ("PÅ")  på firmanivå.  Jeg har i tillegg aktivisert modulen på alle  firmaene på brukerprofilen min i ADMIN ("Manager" tilgang).  
Allikevel viser modulen en blank Visma side når jeg forsøker å komme inn via HOME.   

Quid agis?    Er det noen som vet hva jeg har gjort feil? 



 

 

6 SVAR 6
Monica Andreassen1
CONTRIBUTOR ***

av Monica Andreassen1

Hei.

Vi har store problemer med denne, noen får opp at det er et problem med datasettreglene, min bruker blir bare logget ut når jeg forsøker å vise modulen uansett hvilke innstillinger jeg prøver. Så der er nok noe i selve løsningen og ikke bare brukeroppsettet. 

Finn Høydal
CONTRIBUTOR **

av Finn Høydal

Takk for svar, Erik.  Jeg endret profilen fra Manager til User uten resultat  😞   Dessuten er jeg Application admin, så jeg  burde ha tilgang til det meste.     

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Finn.

 

I enkelte tilfeller opplever vi at firmaer ikke har blitt korrekt provisjonert, og bruker ikke får tilgang til HRM Analytics.
Vennligst send inn en henvendelse til skysupport@visma.com så hjelper vi deg med å få rettet dette.

 

Mvh

Wenche

Finn Høydal
CONTRIBUTOR **

av Finn Høydal

Takk for svaret, Wenche.  Jeg har allerede sendt en henvendelse til support@visma.com.   Er skysupport en annen avdeling?  

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Finn.

 

Det er en e-post adresse som ikke er i daglig bruke, så anbefaler at du videresender til skysupport@visma.com.

 

Mvh

Wenche

av Erik W Nilsen Sodvin AS

Hei 

Som manager har du kun tilgang til de som du er leder for .  User så ser du alt. 

Les mer her 

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-net-Payroll/Visma-net-HRM-Analytics-Rapporteringsv...

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"