Mine områder
Hjelp
Helga-Lise
CHAMPION *

Refusjon utlegg i Expense, Mva-kode, Payroll og bokføring i Financials

av Helga-Lise

Hei,

ref denne artikkelen: Mva-kode i Expense/Payroll (visma.com) 

Jeg prøver å sette opp ihht artikkel, men det ser ikke ut som at bilaget blir bokført i financials med mva-kode. 

Er det noen som har tips til hva jeg har glemt?

 

3 SVAR 3
Godkjent løsning
Runar_Gulbrandsen
VISMA

av Runar_Gulbrandsen

Du må ikke se på den artikkelen du refererte til, for den gjelder ikke om du har Visma.net ERP. Partneren din har dokumentasjon på hvordan dette må settes opp mot Visma.net ERP og det er en del oppsett som må gjøres før det kan tas i bruk. 

 

 

Ha en riktig fin dag!

 

Mvh

Runar

Helga-Lise
CHAMPION *

av Helga-Lise

Takk for svar. Ja, vi har Visma.net ERP. Var helt overbevist om at vi hadde integrasjon mot Expense, men siden det ikke dukker opp "Innboks for utlegg" i systemet, så har vi ikke det fullt ut likevel?

Godkjent løsning
Runar_Gulbrandsen
VISMA

av Runar_Gulbrandsen

Hei Helga-Lise 🙂

 

Siden du nevner Financials vil jeg anta at du har Visma.net ERP som ditt økonomisystem. Dersom dette stemmer vil ikke mva-kodene på utleggstypene har noen betydning for Visma.net ERP. Her må det settes opp en integrasjon mellom Expense, Financials og Payroll, slik som beskrevet i artikkelen under:

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-net-ERP/Expense-integrasjon-Handtering-av-utlegg-m...

 

Her anbefaler jeg på det sterkeste å ta kontakt med din partner for å få bistand til oppsett av Expense-integrasjonen. 

 

 

Ha en riktig fin dag!

 

Mvh

Runar Gulbrandsen

Business Process Advisor

Visma Software AS

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"