Mine områder
Hjelp
Kizza
CONTRIBUTOR ***

Rekkefølgen i PayRoll

av Kizza

Først, er ganske fornøyd med PayRoll🤗

MEN, er ikke fornøyd med "rekkefølgen" inni NYE PayRoll når man skal fullføre en lønnskjøring.

Når en trykker "START" tar fane for fane, neste, neste, laster ned/lagrer/genererer eller skriver ut, neste for så å sende til approval/Autopay, så får hvertfall jeg en haug med feil-mld på siste side før FINISH➡️

Kizza_0-1697705747512.png

Kunne ikke denne rekkefølgen vært endret slik at man slipper dette? Er det flere som irriterer seg over dette? 😅 Kan man gjøre det selv noe sted?? 🤔

*Ønsker også å finne lønnslipper for KUN EN PERSON inne på EN PERSON med utvalg på f.eks MND/ÅR👤

*Kunne også tenk meg at antall brukt/gjenstående feriedager fra Calendar også sto på lønnsslipp 😎

*Og ala H&L varselliste/jubileumsliste med dato på person er også SVÆRT etterlengtet..🙏

That`s all folks! 😃

4 SVAR 4
Per Egil
CONTRIBUTOR ***

av Per Egil

Jeg bruker å gå inn på det gamle grensesnittet for å laste ned lønnsslipper/ rapporter, enten underveis i lønnskjøringa eller etterpå. Har lagret de rapportene jeg ønsker i lønnsdokumentet som faste under oppsett lønnskjøringer.

Men disse rapportene kunne godt kommet som et dokument på en egen knapp på siste bildet i den nye lønnskjøringa!

Kizza
CONTRIBUTOR ***

av Kizza

Ja.. men er vel meningen vi skal bruke det nye så det burde vel gå litt av seg selv? uten eg gjeng feilmeldinger der på slutten

wm-obas
CONTRIBUTOR ***

av wm-obas

I HRM Analytics under Ansatt Rapport ligger det Jubileumslister med dato. 

Kizza
CONTRIBUTOR ***

av Kizza

Takk, vet om den:) men der/i Visma finnes ingen varsel som i H&L hver gang en logger inn, dette er savnet

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"