Mine områder
Hjelp
LeneT
CONTRIBUTOR ***

Visma.net + HRM-modul?

av LeneT

Hei,

 

Jeg lurer på om det er planlagt en HRM-modul i Visma.net?

Ønsket mitt er en HRM-modul under Visma.net der en skal kunne registere all informasjon om den ansatte, inkludert laste opp dokumenter som arbeidsavtale, kurs, cv etc. Denne modulen må kunne "snakke" sammen med modulen Employee, for slik å unngå å måtte registrere samme opplysninger flere ganger (adresse, pårørende, konto-nummer etc). Ønsket er at HRM-modulen skal fungere som en digital personalmappe, og må være tilgjengelig for både lønnsansvarlig, leder og den ansatte selv. 

8 SVAR 8
LeneT
CONTRIBUTOR ***

av LeneT

Noen som har erfaring med Simployer? Eventuelt andre leverandører med integrasjon mot Payroll?

LeneT
CONTRIBUTOR ***

av LeneT

Erfaringer ved bruk av 4human HRM og Simployer? Fordeler og ulemper? 

LNO
CHAMPION ***

av LNO

Har erfaring med 4Human - ville ikke anbefalt det

LeneT
CONTRIBUTOR ***

av LeneT

Hei, Kan du si noen om hvorfor du ikke vil anbefale 4Human?

LNO
CHAMPION ***

av LNO

Hei

Det er ikke noe jeg vil gå ut med på dette forumet

Lena  

Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal

Har berre fått demonstrert 4human HRM så ingen erfaringer med bruk så langt, og integrasjonen mot Payroll er vel ganske ny. Visma har vel signalisert at HRM modul i Payroll ligg eventuelt eit godt stykke fram i tid, så dersom det er noko du er på jakt etter er vel eit påbygg med f.eks Simployer eller 4human HRM alternativet i dag.

 

4human HRM har mange moduler og kan tilpassast i stor grad, så eg vil høyrt med dei om ein demo, enten direkte eller via din Visma partner.

Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal

4human HRM skal ha integrasjon mot Payroll, og kan fungere som "master" for personalopplysninger i VIsma.net Payroll.
Lenke til side: https://4humanhrm.no/

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Nils Fossum

Simployer jobber visstnok med å få til en full integrasjon mot Payroll.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"