Mine områder
Hjelp
Vivian Andersen
CONTRIBUTOR **

B2C kombinert med avtalegiro

av Vivian Andersen

Vi har mange privatkunder som pr i dag har avtalegiro. Kan disse også få e-faktura slik at det blir kombinert e-faktura og avtalegiro?

15 SVAR 15
Idar_Kyrkjebø
PARTNER

av Idar_Kyrkjebø

Hei @Svein og @Ramon H. Iversen 

Har dere oppdatert status i saken?

av Ramon H. Iversen

Vi har fått gode tilbakemeldinger fra pilotene, men dessverre har det tatt lengre tid å få de siste detaljene på plass da vi har ventet på diverse fra Nets sin side. Men ta gjerne kontakt dersom du ønsker en gjennomgang av løsningen. 


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hvordan er mulighetene for å bli med på pilot på byrå-installasjon? Må hele byrået være med, eller kan man onboarde et fåtall pilotklienter?

av Ramon H. Iversen

Hei, @Anonymous, jeg skal be en av mine kollegaer kontakte deg vedr. pilotering. Dere onboarder en og en klient og hvor mange klienter avtaler dere på forhånd med oss.


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Godkjent løsning
Svein Holanger
VISMA

av Svein Holanger

Hei

Nei, AutoInvoice støtter ikke eFaktura i kombinasjon med Avtalegiro. Her har du to valg, fortsette med Avtalegiro (evt. sammen med eFaktura) i løsningen du får direkte fra NETS (som tidligere), eller gå over til kun eFaktura gjennom AutoInvoice. Dette valget kan styres per kunde, så du kan kjøre begge løsningene parallelt, hvis det skulle være hensiktsmessig. 

Så, løsningen gjennom AutoInvoice støtter ikke Avtalegiro. Vi håper at vi på sikt kan få til dette, men det kommer ikke med det aller første.

-produktsjefen

Idar_Kyrkjebø
PARTNER

av Idar_Kyrkjebø

Nærmer det seg mulighet for å sende kombinert efaktura/avtalegiro via Autoinvoice?

av Svein Holanger

Vi venter på at API'et fra NETS skal støtte dette. Denne er under utvikling, men ikke klart for oss for å ta denne i bruk enda. Vi forventer nå at dette skal være klart i Q1-2019, men dette avhenger av at NETS får klart sitt nye API.

Marit R Tveit
CHAMPION *

av Marit R Tveit

Er dette noe dere fortsatt jobber med? Vi skulle så gjerne fått sendt avtalegiro via AutoInvoice og kun hatt en løsning for avtalegiro og e-faktura.

av Svein Holanger

Ja, API-et fra NETS er nå klart og vi holder på å teste de første fakturaene som Avtalegiro gjennom AutoInvoice. Forventer at dette er klart for alle i januar 2020.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei, vi er også nysgjerrige på utviklingen i denne saken. Noe nytt?

av Svein Holanger (Oppdatert ‎05-03-2020 08:57 av Svein Holanger VISMA )

Testingen av Avtalegiro har tatt lengre tid enn vi trodde. Vi jobber med å få i gang flere piloter. Dvs at det neppe blir tilgjengelig for alle i februar heller. Men vi håper vi kan få dette tilgjengelig for alle i april.

Ingelstrand
PARTNER

av Ingelstrand

Hei hvad skjer med avtalegiro, er den oppe og går eller när kan vi forvente at vi får den

 

Mvh

Leif I

av Marianne F. Hoseth

Hei,

Hvordan går det med denne saken?

Har dere noe estimat for når dette blir tilgjengelig for kundene?

Vi er godt i gang med pilot av løsningen, men du må også gjerne delta som pilot dersom du ønsker. Vi vet nok litt mer om når vi releaser i løpet av de nærmeste ukene.


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Aziza Netskar
CONTRIBUTOR *

av Aziza Netskar

Hei, lurer på om dette funker nå? 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"