Mijn Communities
Help
Evelien
CONTRIBUTOR ***

De app is niet responsive naar lettergrootte op telefoon.

door Evelien

Het blijkt dat dit de hele opmaak van de app wijzigt door instellen van groot lettertype op telefoon. Hierdoor is inloggen bijvoorbeeld niet mogelijk met een groot lettertype, want je kunt ook niet naar beneden scrollen. 

 

(4Me melding aangemaakt om deze feedback door te geven, maar daar werd geadviseerd om het hier te posten.)

2 ANTWOORDEN 2
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

Hoi @Maarten VB ,

 

Heel toevallig had ik net iemand aan mijn bureau met hetzelfde probleem. Bij deze medewerker stond het lettertype op het 1 na grootste. Ik installeerde de app en de knop volgende wat al heel erg groot. Ik kon wel een paar keer op volgende klikken, maar de knop inloggen was niet zichtbaar. Ik moest tijdelijk het lettertype aanpassen om te installatie te voltooien.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Maarten VB
VISMA

door Maarten VB

Hoi @Evelien,

 

Dit lijkt me een vergissing. We weten dat (zeker als je het lettertype heel groot zet) bepaalde zaken zijn in de Youforce app die niet goed en optimaal werken en we zijn momenteel bezig deze te investariseren zodat we die gaan kunnen aanpassen. Maar wat jij hier beschrijft (en ik kan het zelf reproduceren) is natuurlijk iets anders. Ook al is de ervaring niet optimaal in een groot lettertype, dan nog moet je ook nu gewoon kunnen inloggen.

Ik zal ervoor zorgen dat je ticket alsnog in behandeling genomen gaat worden.

 

Met vriendelijke groet,

Maarten